PRAGA

Creat de Marek, Martie 16, 2011, 09:19:37 PM

« precedentul - următorul »

Marek

Salutare!
Ma numesc Antal Marcu sunt din Sighetu Marmatiei am 25 de ani lucrez ca receptioner la un hotel.  :cool:
Nu posed albine, deocamdata. :sad:
In timpul liber citesc carti de apicultura, si cand e timp frumos ma plimb cu bitza :zzz:
Restul voi dezvolta pe parcursul topicului. :wink:

orbanstefan64

bine ai venit pe forum !!!!!
si daca citesti de apicultura .........pune si in practica  :nod: :nod: :nod:
:hi: :hi: :hi:

Marek

Bine v-am gasit! :hi:
   Asa ma gandesc sa incep anu asta, dar nu mai zic nimic ca pe urma nu-mi iese socoteala.
   Ce-i sigur, mi-am comandat 3 lazi chiar de la cel caruia i se face reclama in partea de sus paginii.
   Fund simplu, corp 1/1 pe 12 rame si capac. Daca voi fi multumit de marfa cu suiguranta voi mai apela la serviciile "batranului".
   Deja ma gandesc sa trec la stupi ME cu fund antivarooa. 2 sau 3 corpuri 3/4 asta probabil la anu.
   Despre albine...voi opta pt roi, pe care sper sa-i pot dezvolta pana la toamna ca sa poata ierna in conditii optime astfel incat anul viitor in vara sa am familii puternice.
   Mai mentionez ca vatra stupinei va fi amplasata intr-un sat  in care de curand am aflat ca este doar un stupar care poseda in jur de 20 de familii.
   Zona este predominata de vegetatie de lunca (plante adaptate la conditii de umezeala), pomi fructiferi, faneata, si ca pe la sate gradini cultivate cu de toate.
Voi mai reveni si cu alte amanunte va :hi:

gheco

Citat din: PRAGA din Martie 16, 2011, 10:15:55 PM
    Fund simplu, corp 1/1 pe 12 rame si capac. Daca voi fi multumit de marfa cu suiguranta voi mai apela la serviciile "batranului".
   Deja ma gandesc sa trec la stupi ME cu fund antivarooa. 2 sau 3 corpuri 3/4 asta probabil la anu.

Dupa cativa ani de lucru cu albinele am ajuns la varianta fund antivaroa, cuib format din 2-3 bucati de cat 1/2 redus (155 mm) si caturi 1/2 redus.
Cu stima.
www.gheco.sunphoto.ro