• Welcome to Forum discuții Apiardeal. Please login or sign up.
 

Sima Marian

Creat de marian sima, Februarie 09, 2010, 08:41:37 p.m.

« precedentul - următorul »

marian sima

Sint de acord cu dv ,dar daca incalzesti ceara un pic mai mult siliconul nu devine prea moale?

marian sima

Daca cineva doreste  sa fac niste schite ca sa toarne matrita de ipsos sa spuna as ca sa nu le fac degeaba.

D006


crombra

Atentie la turnarea siliconului sau a ipsosului in matrita. Daca nu vreti sa aveti goluri la turnare va recomand sa eliminati aerul din amestec prin vacuumare. Cum? Simplu.
Peste vasul cu amestec puneti un capac etans care are la mijloc un stut la care se cupleaza un aspirator. Dati aspiratorul la viteza cea mai mica sa se faca dezaerarea incet(amestecul este vascos).
Mierea e dulce :)  :) dar cu cata  truda amara se scoate :sad: :sad:.
                                                  
http://crombra.sunphoto.ro/

marian sima

salutari a-m incercat sa fotografiez schita dar nu se cunoaste dupa hirtie cum fac sa desenez direct pe calculator?

marian sima

am scris cu mausul sper sa se inteleaga ceva.

marian sima

Nu ia desenul de pe paint.

crombra

In paint exista posibilitatea de salvare ca fisier JPG care este acceptatde forum.
Dai SAVE AS si selectezi jos la SAVE AS TYPE in fereastra care apare formatul de salvare JPEG. Apoi incarci in forum ca o poza.
Mierea e dulce :)  :) dar cu cata  truda amara se scoate :sad: :sad:.
                                                  
http://crombra.sunphoto.ro/

marian sima

Salutari.tot nu reusesc sa bag schita dar pun altceva care sper sa va faca sa intelegeti. Cum am spus o bucata de placaj de mobila taiata dupa foita si asezata pe ceva plan.

marian sima

foita pusa pe placaj (acum nu e indreptata)

marian sima

Si cofragul ,eu l-am facut foarte sinplu din poliester.

marian sima

ipsosul il faceti de consistenta laptelui batut si i-l turnati dintr-un colt astfel incit materialul sa se duca singur peste foita astfel evitati sa aveti bule de aer in material ,mie mai mi-au aparut fiinca m-am grabit si mai am pus material direct peste foita.turnati material cam 3-4 cm peste placaj puteti sa i-l faceti si in mai multe rinduri.