Inceperea Tratamentelor antivarroa 2014

Creat de Eugen B, Martie 26, 2014, 01:22:18 PM

« precedentul - următorul »

Eugen B

Cine a dat deja tratament anul aceasta si cine nu a dat? Se pare ca o parte din stupari incep cu tratamentele sau deja au inceput de mult. Oricum se vede clar ca cine nu a dat tratament corect(toamna anului 2013) au ramas fara o parte din albine, sau fara toate. Cine se pricepe eu zic ca se poate da cu parerea in ceea ce priveste inceputul tratementelor, deoarece multi dau aiurea acuma si le mor albinele cum zicea si filip intr-o postare de azi. Eu nu am dat tratament. Sper ca e un subiect care va ajuta stuparii incepatori , dar si cei care poate au uitat sau vrea sa se reapuce de stuparit.

sandupop

La mine in zona cred ca este prea devreme pentru tratamente, ..noaptea inca se aduna in ghem....
Nu trageti!! ...Sunt incepator.

yulian

Eu mai am saptamana viitoare si gata pana dupa salcam!

filip

Cine stie ca nu a facut tratamente in toamna corect,sa faca acum tratamente dimineata cu termometru in mana.Cititi prospectul si in functie de puterea stupului dozati corect.Astfel pana evental noaptea cand albinele se strang in ghem,se face o aierisire buna a stupului din lada.
Stuparii cu experinta stiu ce au de facut.........
Nu lasa visele sa piara, pentru ca daca visele mor viata nu este decat o pasare cu aripi rupte care nu mai poate sa zboare. (Langston Hughes)

SPYKAL

Raman la parere ca daca in toamna au fost facute tratamentele corect si la timp nu mai este nevoie de altele in primavara. De fapt eu fac tratamentele, odata pe an, toamna tarziu cand nu mai exista puiet in stupi si nu am avut nicio problema pana acum. Stima si respect!!!

Eugen B