salut sunt incepator

Creat de scorpyon73, Martie 16, 2014, 06:24:36 PM

« precedentul - următorul »

scorpyon73

salut ma numesc carbunaru vasile ,din braila,si vreau sa devin apicultor.Ieri am achizitionat primele doua familii.
mereu tanar

pad3

bine ai venit pe forum. asa am procedat si eu acum 3 ani.o sa ai parte de experiente interesante cu albinele si colegii de forum. sa-ti ajuta Dumnezeu cu albinele ca sfaturi vei primi  =D>
somnul ratiunii naste monstri

scorpyon73

mereu tanar

cipriene

bine-ai venit pe forum si felicitari
avem doua lucruri in comun: eu am inceput tot cu doi stupi si sunt brailean ca si tine
Ajunge zilei rautatea ei! (Matei 6, 34)

dodo79

PARINTELE

aditza_71

:welcome:
Bine ai venit in comunitatea apiardeal.

pistol28

Trebuie sa stii sa vezi,
ca sa prevezi
si sa prevezi ca sa previi

scorpyon73

bine v-am gasit si multumesc ca-mi pot gasi si eu locul printre voi(sper).O primavara frumoasa tuturor si familii sanatoase!
mereu tanar

captain bee

bine ai venit !!! e plin forumul de informații si pe aici sunt oameni cu experiența ....... asa ca spor in toate !!!!!

NYK74

scorpyon73

multumesc ,si bine v-am gasit!
mereu tanar

Hermannstadt

Bun venit printre noi, si eu tot cu 2 familii am inceput.

Numai bine!
:hi: :hi: :hi:
Cand esti mort, nu stii ca esti mort.Este greu doar pt ceilalti.La fel si cand esti prost. Phillippe Geluck
http://hermannstadt.sunphoto.ro/

yulian

Salutare si bine ai venit printre noi!
Intrebari:
1. Pe cate rame sunt stupii?
2. Ai pe cineva sa te ajute la inceput?
3. Tratamente? Sa te gandesti ca este momentul optim pentru a incepe tratamentul cu varachet!
4. Rezerve? Ai grija mare ca acum este o perioada critica in care se pierd foarte usor familiile.

Alte intrebari..asteptam de la tine  :cool:

Succes!

scorpyon73