cateva date despre mine.

Creat de rusu marius mircea, Martie 23, 2013, 08:59:21 AM

« precedentul - următorul »

rusu marius mircea

Ma numesc Rusu Marius Mircea, am 53 de ani .Sunt din Cluj-Napoca, de profesie medic veterinar si lucrez la DSVSA Cluj. Sunt casatorit am 2 copii. am 20 fam. de albine pe care le tin la Cojocna, cu intentia de a le inmultii pana la 100 fam.
Indragesc aceasta activitate inca din copilarie, tata fiind crescator de albine. Prima data am inceput sa cresc albine in urma cu 15 ani dar dupa doi ani din lipsa de timp le-am dat socrului meu, care s-a ocupat de ele pana in primavara anului 2012 cand la frumoasa varsta de 85 de ani a decedat. Printre altele in urma lui au ramas si 12 familii de albine de care am hotarat sa ma ocup in continuare, redescoperindu-mi acest hobii si placerea de a lucra cu aceste fiinte minunate. Desi sunt de profesie medic veterinar in ultimul an am studiat foarte mult din carti si internet despre albine. M-am indragostit de ele si in nenumarate nopti nu puteam dormii de grija lor, trecand prin diferite situatii, debia asteptam sa revin la ele sa vad ce s-a mai intamplat, cum au evoluat, cum cred ca ati facut si d-voastra cand erati  incepatori in cresterea albinelor. Neavand experienta o sa va mai deranjez cu intrebari ( teoria ca teoria dar practca te omoara!!). Anul acesta m-am dotat cu circular, compresor, capsator pneumatic, rindea manuala, masina de slefuit, freza manuala, etc, pentru a construi personal inventarul apicol.
va salut cu respect,
Dr. Marius Mircea Rusu
.
marius

romikele

Chiar daca inregistrarea pe forum e mai veche, din partea mea un sincer BUN VENIT in aceasta mare si frumoasa familie a apicultorilor Apiardeleni!  :hi:
Niciodata intrebarile nu vor constitui un deranj si cineva cu multa experienta se va gasi sa raspunda cu promptitudine.
Asteptam amanunte, imagini si video din stupina!

bogdanab

BODOKI