CUM SCHIMB MATCA UNEI FAMILII???

Creat de C@T@LIN, Iunie 30, 2012, 09:23:04 AM

« precedentul - următorul »

C@T@LIN

salut.as vrea sa stiu cum schimb matca batrana a unei familii cu o matca tanara dintrun mic roi,si sa am cat de cat siguranta k matca nu va fi omorata.deci am:familie cu matca batrana,roi 2 rame cu matca tanara(imperecheata),cutiuta de transport:de aici incolo cum fac? :thanks:

C@T@LIN

LA STUPII CU FUND AV,PELANGA SUBAR SCOS DE TOT E NEVOIE SA RENUNT SI LA FOLIE DE DEASUPRA SA RAMANA DOAR PODISORUL DIN PFL+PLASA?(IN CAPAC NU AM AERISIRE)

dersky

Acum ce sa zic....si eu sunt incepator dar ai incercat sa dai un "SEARCH" pe forum?
Incearca aici:http://forum-discutii.apiardeal.ro/index.php?topic=4860.msg98057#msg98057
In ce priveste a doua intrebare , din ce am citit pe forum, cred ca e suficient sa tii suberul deschis chiar daca ni ai aerisire in capac.

C@T@LIN

Citat din: dersky din Iulie 06, 2012, 01:44:45 PM
Acum ce sa zic....si eu sunt incepator dar ai incercat sa dai un "SEARCH" pe forum?
Incearca aici:http://forum-discutii.apiardeal.ro/index.php?topic=4860.msg98057#msg98057
In ce priveste a doua intrebare , din ce am citit pe forum, cred ca e suficient sa tii suberul deschis chiar daca ni ai aerisire in capac.
m-am lamurit.merci colegu  :beer:

Mihai Sergiu

am roi sau cum sa ii zic nucleu de imperechere pe 2 rame si am zis sa il unific cu o familie orfana .i-am stropit cu tuica distilata i-am lasat 2 ore si am adus ramele de la stupul orfan la roi l-am stropit iar si le-am lasat o jumatate de ora o ora aprox dupa care le-am unit dupa o jumatate de ora m-am dus sa verific.
Albinele erau in regula nu s-au omorat nici una insa multe erau pe matca tanara (abia ce a inceput ponta )si trageau de ea mai ca ii rupeau aripile. Am luato si am puso intr-un fel de cusca si le-am pus si sirop ce ma sfatuiti sa fac in continuare?
Nu am nici un stup , nevasta mea ii detine pe toti!

bucovineanu

De cat timp era orfana acea familie?

Mihai Sergiu