maximotgv

Creat de maximotgv, Noiembrie 20, 2011, 07:28:09 PM

« precedentul - următorul »

maximotgv

Va salut,
Mi-am facut curaj si am deschis si eu o pagina personala pe acest forum dupa ce am citit aproape tot ce s-a scris aici cat si pe forumul vechi. Sunt incepator in ale apiculturii, am cumparat in primavara 3 familii iar acum am intrat in iarna cu 6 familii. Localitatea in care am stupina este Pietrari Judetul Dambovita (de-al lui nea Janese!). Este zona de deal, altitudine cca 460m. Mica mea stupina este asezata la baza unei paduri de foiase (salcam, fag,stejar alun, arin, etc) si in mijlocul unei livezi de cca 5 ha meri din care cca 2ha ale mele. Culesul principal este la salcam incepand cu 1 iunie. Mai este cules la pomi fructiferi si papadie si apoi faneata. Incerc sa pun cateva poze cu locatia si cu stupii mei

orbanstefan64

bine ai venit pe forum !!!!!
te asteptam cu poze comentarii samd.
:hi: :hi: :hi:

cristi ciuc

Mult succes!
Potenţialul melifer din zonă impune dezvoltarea unei stupine pe măsură.

maximotgv

continuare locatie

Obombo

Bun venit pe forum!
Zona unde ai stupina, dupa cum o descrii, este excelenta, cel putin pentru prima jumatate a sezonului.
Succes!

maximotgv

Da. Pana dupa salcam este foarte bine (daca nu ploua sau este frig cum a fost anul acesta cand am avut 2 zile bune la mar si 3 zile bune la salcam). Dupa salcam este mai complicat. Pana la tei ( care oricum este in cantitate mica) dureaza cca o luna si faneata tot cam atunci apare. Problema cea mai complicata este cea legata de tratamentele chimice la meri care sa fac la cca 10 zile din aprilie pana in august. In perioada infloritului eu nu folosesc insecticide sau folosesc din cele care nu afecteaza albinele( exemplu Calypso) dar nu pot garanta si pentru vecinii mei. Anul acesta am avut stupii acolo in timpul infloritului la mar si nu au fost probleme dar...

jimm

Salut,
Binei ai venit Dambovitene! :D
Frumoasa localitate!
:welcome:

maximotgv

livada

maximotgv