PAVILION APICOL MODULAR-Proiect de dezvoltare

Creat de cartus80, August 06, 2010, 10:33:37 PM

« precedentul - următorul »

ady stuparu

fordul din pozele puse de cartus80 este al meu. daca aveti  nevoie  de vreo poza, informatie va stau la dispozitie.
o zi buna

cartus80

Super -omul potrivit la locul potrivit .... asteptam niste poze - cu cat mai multe cu atat mai bine  :rotfl:
Cel mai aprig profesor este VIATA! mai intai iti da testul si dupa aceea iti preda lectia!

nicomico

Se poate citi despre aceasta tema in topicul "Stuparitul pastoral in containere" creat de dl Milu 56  :hi:

ioanardelean55


Ady de unde esti ,ca pozele sint frumoase dar nu sint deajuns .

ady stuparu

Sunt din falticeni SV. Maine am sa fac mai multe poze.  :hi:

cartus80

Cel mai aprig profesor este VIATA! mai intai iti da testul si dupa aceea iti preda lectia!

cartus80

Am gasit pe topic-ul amintit 3 poze ce par foarte interesante ... deci se pot face  :wink:
Cel mai aprig profesor este VIATA! mai intai iti da testul si dupa aceea iti preda lectia!

D006

  Daca le pui pe pamant si iti da trei zile de ploaie  se duce in pamant de le scoti cu macaraua . sa vezi ce frumos este cand se afunda un singur picior ,  :rotfl:

cartus80

#23
Da, 40 de stupi x ~50kg =2t+ cat mai ajunge jucaria vine cel putin 500kg pe fiecare picior. Contactul cu solul e marit pt a preveni "scufundarea" pavilionului si totusi daca nu esti inspirat in privinta locului cred ca poti avea surprize. Oricum place jucaria ...
Place cum a rezolvat problema platformei, partii de jos, profit metalic in forma de "H". Dar a rezolvat problema crescand costul si greutatea ...?!!!
Cel mai aprig profesor este VIATA! mai intai iti da testul si dupa aceea iti preda lectia!

D006

Imi place cum arata dar ..... sa pun pe paleti cu mana 40 de stupi cu un ajutor mi se pare mult mai eficient.
Ca tare mi-ar place.

cartus80

Mai greu pana-i urci in modul, ca in interior ITP-ul stupilor e rezolvat cu un mecanism care sa permita sa-l poti cobora pe podea.
Cel mai aprig profesor este VIATA! mai intai iti da testul si dupa aceea iti preda lectia!

D006

  Mai eficien mi s-ar pare ca la modul  sa-i faci doua punti si sa vina pe 4 roti . Cu cambestan rezolvi problema urcatului si coboratului intr-o platforma auto.

ady stuparu

cu scufundatul am avut eu deaface, dar nu aveti de ce sa va temeti. in primavara cand am tras masina la incarcat modulul, era coborat cam cu 8-10cm, asta pe un teren arabil si cu o iarna lunga cu multa zapada, si pozitionarea cat de cat in cumpana in toamna. In 10 min 2 oameni am si incarcat masina :). oricum nu ai cum sa lasi modulul asa cum iese de pe masina, mai trebuie reglat. eu am 6 picioare, cu cele din extremitati ridic modulul iar dupa aia il echilibrez pe toate picioarele.
in iarna asta vreu sa le fac hidraulice. am facut rost de o pompa hidraulica electrica de la o camioneta cu lada basculabila. am luat si cilindru dar e prea greu si prea gros. urmeaza sa caut 4 cilindrii. pentru echilibrare voi pune cate un robinet cu bila pe fiecare cilindru pentru a ridica picioarele separat(in functie de teren).
numai bine :hi: 

cartus80

Asteptam ceva poze mai in detaliu daca se poate ....
Numai bine  :hi:
Cel mai aprig profesor este VIATA! mai intai iti da testul si dupa aceea iti preda lectia!

proapi

Si eu cred ca urmatorul pas de dupa paletizare este containerizarea.
Sistemul hook-loader, dupa parerea mea, este sistemul actual pus la punct care poate rezolva mobilitatea maxima in cazul pastoralelor.
Am scris un articol despre acest sistem in revista Romania Apicola din aceasta luna.

Pe scurt este vorba de vehicule echipate cu carlig actionat de un brat hidraulic cu care se pot agata containere apicole si se pot trage pe sasiul camionului. Operatiunea nu depasesete mai mult de cateva minute.
Sistemul este cunoscut sub numele de Ampliroll si este prezent si la noi, mai ales la vehiculele care transporta containere de deseuri de tot felul.
Sistemul este pus la punct inclusiv pentru auto-utilitare usoare (<3,5t). Noua nu ne ramane decat a confectiona containerele apicole cu partea de prindere si cea de rulare la incarcare-descarcare.