Targ Apicol “SARBATOAREA MIERII” – 2009

Creat de dragos2006, Februarie 24, 2009, 12:18:06 AM

« precedentul - următorul »

D006

Zilele acestea va avea loc Targul Apicol "SARBATOAREA MIERII" – BLAJ 2009 PE DATA DE 12-13 MARTIE 2009 , poate sunt printre voi amatori sa participe, am scris un articol si pe blogul meu despre acest targ.

D006

daca se incalzeste o sa venim si din sibiu cativa

D006

ce este complicat este ca e pus in mijlocul saptamanii , si cei cu servici nu prea au cum sa ajunga.

D006

In seara de 12 (joi) va avea loc o masa festiva pentru invitati , intrarea pe baza de invitatii !

D006

D006

Nu merge nimeni la Blaj ? eu cu cine ma intalnesc acolo ?

D006

Citat din: dragos2006Nu merge nimeni la Blaj ? eu cu cine ma intalnesc acolo ?
eu cred ca vin dar nu sunt unu din marii stupari. speram ca v-or fi 2 studenti de la Medicina din Oradea eu si cu inca unu mai mare cu 3 ani. suntem infectati cu virusu asta . Multa Sanatate :hi:  :hi:  :hi:

Bătrânul

Citat din: dragos2006Nu merge nimeni la Blaj ? eu cu cine ma intalnesc acolo ?
Apoi eu asi veni cu doua conditii 1) daca ma lasa nevasta  2) Daca in drum spre tirg ma-ti lua si pe mine ca sint mai amarit decit "un doctoras muritor de foame ".  :hi:

D006

Ce sa-i faci si noi amaratii , muritorii de foame ne chinuim , ne urcam in caruta si venim!
PS. pe mine nu trebuie sa ma lase sotia , vine si ea cu mine !

D006

Voi fi si eu la Blaj.
   Anul acesta nu se mai tine targul de la Alba?
     Cu stima
       Ionel

D006

La Alba s-a luat teapa mare cu restaurantul si acum domnul Mates pentru a nu repeta greseala il organizeaza la dansul acasa.

Bătrânul

Citat din: dragos2006Ce sa-i faci si noi amaratii , muritorii de foame ne chinuim , ne urcam in caruta si venim!
PS. pe mine nu trebuie sa ma lase sotia , vine si ea cu mine !
Am inteles ca nu mai este loc in "CARUTA dvs. " , altfel sigur m-ati fi luat  :nono:  Batrine iara ramii acasa :rusine: (daca ai stii ce (m)ai pierdut !!!)

D006

Bătrânul