atudorei petru

Creat de petru.atudorei, Septembrie 14, 2013, 09:52:36 PM

« precedentul - următorul »

petru.atudorei

buna ziua dragi stupari
cu toate ca inainte de a intra in casa cuiva trebuie sa te prezinti si sa-i ceri permisiunea de a intra, eu mai intai am intrat,i-am umblat in frigider si abia acum ma prezint.

Ma numesc Atudorei Petru, sunt din judetul Bacau comuna Brusturoasa. Am 29 de ani, de profesie sunt inginer  in domeniul energetic, pasionat inrait de IT, domenij in care si lucrez.

Experienta in apicultura pot zice ca am peste 10 ani, prin lucrarile ca ajutor in diferite stupine ale apicultorilor din zona mea. Cu toate ca albinele sunt pentru mine ca o a doua sotie, m-am hotarat sa imi achizitionez primi 2 stupi abia acu 3 ani. in prezent am aproximativ 20. Sincer nu stiu de ce nu i-am achizitionat mai repede, poate ceva imi zicea ca nu e timpul.

cam atat deocamdata. Ma bucur ca m-ati primit in familia voastra(ce a apicultorilor) si sper din toata inima ca impreuna vom reusi sa schimbam ceva in ROMANIA TARA DE VIS.

Cu stima.

cazacu marius

macin-Tulcea

andreiu

Bun venit Petrica, asa am procedat si eu. Tu in schimb ai adus in frigiderul forumului si o plasa de riscovi.  :razz: :welcome:

petru.atudorei

multumesc.
riscovii au fost foarte buni

de vreo 15 minute incerc sa ma hotarasc in ce sectiune sa postez urmatorul filmulet
ATENTIE LA VAROA partea a doua de APISYUSTIN

este cam lung, o ora, dar foarte interesant

apivasmob

Sanatate tuturor apicultorilor

dvd

Tot inainte Petrule.        ca pe timpul lui ''impuscatu''
Mai bine sa fii prost 5 minute daca pui o intrebare , decat sa ramai prost toata viata daca n-o faci....!!!

petru.atudorei

dvd. nu m-am prins. cum adica?

dvd

adica e bine. tine-o tot asa.  respect.
Mai bine sa fii prost 5 minute daca pui o intrebare , decat sa ramai prost toata viata daca n-o faci....!!!

petru.atudorei

multumes..desi pare vechi filmul... pentru incepatori..si nu numai... mi s-a parut foarte util.