cum sa fac mai bine?

Creat de dumitru alin, Decembrie 06, 2009, 01:15:10 AM

« precedentul - următorul »

dumitru alin

care credeti ca este cea mai buna inmultire atunci cand ai 5 fam si vrei sa te extinzi?

dumitru alin

sa cumperi m-am gandit ,alta as vrea

andrei_salaj

1.asta as aplica-o eu:le rupi in 2 dupa salcam;
2.faci roi stoloni.
Important:daca nu ai matci gata imperecheate faci cu o botca un roi pe max 2 rame.dupa ce se imperecheaza matca ii dai puiet si albina.

dumitru alin

sa ma scuza eu sunt cam incepator si as vrea sa aveti  rabdare cu mine. va multumesc pt intelegere.
Deci prima data orfanizez o familie si nu ii mai las decat o rama cu oo dupa care cand sunt aproape de eclozionat botcile  incep sa fac stolonii?

ioanardelean55

depinde cit vrei sa te extinzi ..gindeste ca la fiecare nucleu i-ti trebuie o lada s-au o ladita .plus, rame ,faguri, si alte accesorii de aici se pleaca .totul depinde de ce dispui si de cit de departe vrei sa ajungi . ne spui si dupa aceea mergem mai departe.

dumitru alin

pai lazi imi fac deocamdata la asta ma pricep mai bine ca la apicultura,rame nu prea(ma gandeam sa cumpar rame crescute cu toate riscurile) si de celelalte nu cred ca ar fi pb pana la un anume numar ca doar no sa fac 20-30

dumitru alin

departe cam pana acolo unde credeti ca s-ar putea

filip

Citat din: dumitru alinpai lazi imi fac deocamdata la asta ma pricep mai bine ca la apicultura,rame nu prea(ma gandeam sa cumpar rame crescute cu toate riscurile) si de celelalte nu cred ca ar fi pb pana la un anume numar ca doar no sa fac 20-30
Exista pachete de rame de brad si tei la 20-25 lei.
E simplu de incheiat  apoi in cuie.
Despre rame crescute sfatul meu e sa nu te incurci.
Nu lasa visele sa piara, pentru ca daca visele mor viata nu este decat o pasare cu aripi rupte care nu mai poate sa zboare. (Langston Hughes)

D006