La sfatul unui prieten, am gasit urmatoarea adresa ;
http://www.autobizz.ro/camioane-second- ... 071108075/ (http://www.autobizz.ro/camioane-second-hand/remorci-si-pltforme/20071108075/)
Ma intereseaza cea de jos cu doua osii, L=4 m, l=1.55 m, h=0.6 m.
Pret 595 E negociabil + taxele de transpor ( care or fi astea, din Olanda pana aici sau din Alba pana la client ? )
Ce parere ave-ti se merita ? :hi:
Daca o cumpar platforma cu este ia in oferta si ii aduc modificari tip pavilion "Relian", trebuie sa o omologhez din nou ?
pretul este Ok, daca nu cumva il dubleaza transportul
eu pe a mea am dat in 2005 15 mil ... si cu toate ca nu am nimic sa-i reprosez .... nu e lucru nou
este chiar indicat sa-o omologhezi "apicol" - ptr ca o sa vizitezi cu ea RAR-ul doar 1 data la 3 ani .... dar inainte de a te apuca de treaba .... sa te interesezi cum sta treaba ... am inteles ca modioficarile trebuiesc facute doar de firme autorizate ... lucru care implica costuri substantiale
a .... si daca tot te apuci de surubarit ... eu zic sa incerci sa faci asa ceva http://www.relian.ro/remorci/images/DSC00101rab.jpg (//../www.relian.ro/remorci/images/DSC00101rab.html) ..... ma gandesc ca se pot face 2 sau mai multe "palete" ..... pe care le transporti pe rand
''palete'' = ce inseamna ?
A, AM GASIT !
Citat din: pngflorinDaca o cumpar platforma cu este ia in oferta si ii aduc modificari tip pavilion "Relian", trebuie sa o omologhez din nou ?
Daca ii faci modificari vizibile,...adica inaltat cu ceva constructie sasiul s-ar putea sa fie probleme la omologat...
Ar fi bine sa faci mai multi paleti cum spune dl-ul Ionita, ....si sa-i transporti cu o remorca pe toti...
Nelu, pe mine ma intereseaza la modul serios, le-am trimis un e-mail sa i-mi dea date tehnice si un pret final, cat si niste lamuriri.
Vorbim, daca luam doua putem negocia si pretul, tu de care vrei ?
Sa vedem exact ce au si dam bataie...ma duc si la Constanta zilele astea si vad ce au si la Metro si Praktiker...
Daca sunt aduse de afara sa nu ne ia vreo taxa de prima inmatriculare barosana...Daca taxa se va scoate in curind cred ca or s-a fie multe oferte...
Trebuie sa vedem si ce roti au ...pe 13'', 14'' sau 15'' la geanta, cite prezoane....sa se potriveasca si cu rezerva masinii...
Nelu, pt rulote si remorci nu se plateste taxa de prima inmatriculare in Romania.
Nelu, cand treci spre Constanta fa un ocol pe la Metalica Medgidia. Si aici se produc remorci de diferite marimi.
Citat din: PricopArthurNelu, cand treci spre Constanta fa un ocol pe la Metalica Medgidia. Si aici se produc remorci de diferite marimi.
..OK...dar ce preturi mai au?...ca acum citiva ani cind aveam ARO, m-am dus sa-mi iau ceva pt Aro si era remorca cam scumpa...Acum or lucra mai ieftin?...
Ma interesez si iti spun.
Astazi am fost in Bucuresti si am trecut pe la Metro Prakticar, unde aveau trei tipuri de remorci la vanzare :
1.L=1,1 m/l=1m, fara sist de franare 1.900 lei. ( o panarama d.p.m.d.v)
2.L=1,5 m/l=1.3m, fara sist de franare 2.200 lei.
2.L=2 m/l=1.3m, cu sist de franare 2.800 lei.
Nici una nu m-ia placut, cred ca cea cu doua osii SH, este cea mai buna.
Bine ca avem cunostiinta despre ce gasim la Metro...mai asteptam pretrile de la dl Arthur de la Metalica Medgidia si apoi vedem la ce ne aruncam...
remorcutele de la metro sunt nemtesti si sunt galvanizate in baie la cald. asa ca pe astea poti sa le lasi mostenire stranepotilor.
da ... dar sunt ridicol de mici si al dreaqu de scumpe
sunt firme care aduc de afara remorci pt masini cu diferite greutati
aici la alba iulia este cineva care aduce din germania remorci pe DOUA axe( delea de transport masini ) cu preturi intere 2000 si 3000 de euro
o sa va dau si adresa de meil
cu stima marius
Marius, firma Autobizz, de la care am postat oferta de 595 euro, pt o remorcuta cu doua axe, este din Alba .Pe mine ma intereseaza la modul cel mai serios cumpararea unei astfel de remorci.
Intra si tu pe adresa http://www.autobizz.ro/camioane-second- (http://www.autobizz.ro/camioane-second-) ... 071108075/
vezi despre ce este vorba si te rog frumos, daca ai drum si timp, sa treci sa le vezi si sa i-mi dai de veste daca e ceva de capul lor ori nu.
Tel este 0729/104998.
Multumesc fff mult. :hi:
florin nustiu cand o sa ajung la acest domn dar are telefon si ca sa vezi remorcile intra terog pe adresa asta: www recommend.uv.ro
cu stima marius
faine ...
aia e 3 axe e belea de belea
in 8 m intra 16 stupi pe un rand X 4 randuri => 64 de stupi o data
masina sa traga 3,5 tone sa ai ...
parca defenderul are capacitatea (cu modificare de suspensii) sa traga 3,5 tone
Citat din: mariusflorin nustiu cand o sa ajung la acest domn dar are telefon si ca sa vezi remorcile intra terog pe adresa asta: www recommend.uv.ro
cu stima marius
MAMAAA...ce de remorci. Tot ce stiam s-a schimbat...asa DA...
asta va place
cu ce sa traeti remorca daca nu aveti va inchiriez eu o masina acuma am aduso din germania
a nu se vede prea bine am sa pun alta
cat scrie la asta in talon ca poate tracta?
oricum .... parerea mea ca daca nu are 4x4 ... ptr apicultura e degeaba
chiar marti am pornit aro si-am vrut sa dau o tura in jurul satului .... daca nu aveam 4x4 .... chemam tractorul sa ma scoata de pe un drum ... nu mai vorbesc de ce era in afara drumului
oricum .... parerea mea ca daca nu are 4x4 ... ptr apicultura e degeaba
dar saviemul are 4x4 pentru apicultura hai sa fim seriosi mai bine spune ca este scumpa nene
"nene" - eu folosesc doar in sens periorativ sau ... ptr oameni pe care ii respect foarte mult. nu stiu in ce sens il folosesti tu dar tin sa-ti atrag atentia ca mie nu-mi place
legat de Saviem ... sunt si 4x4, aici un ex http://www.autovit.ro/html/2/5/4/7/692547.php (http://www.autovit.ro/html/2/5/4/7/692547.php)
totusi ... majoritatea stupinelor sunt pe "civile"
si cat de bine se descurca pe coclauri ... eui zic ca cel mai bine sa ne explice cei ce au ... sa ne spuna cam de cate ori au ramas inpotmoliti, cat de mult conteaza starea drumului in alegerea locxului de asezat, etc
si ce anume spoui tu ca-i scumpa? saviema ? sau rulota?
domnule ionita scuze cate-am deranjat dar cuvintul nene nu cred ca ca este un cuvant sa te supere iar in legatura cu saviem 4x4 stiam ca sunt,,
m-am si plimbat cu asa ceva
rulota este scumpa nu saviemul care se vinde la pret de fier vechi
dom'le pe aici prim bucuresti ... astora de le plac lucrurile scumpe ... doar asa ca-s scumpe le spunem intr-un fel. eu sunt convis ca tu Marius nu te incadreazi in categoria dumnealor dar ... ai mare grija ... ca cine te "citeste" asa prima data ... isi poate inchipui altceva
toate alea bune
Imi cer scuze de intarziere.
Remorca pt Dacie 500 kg, platforma 1200 x 1630 = 2679,60 lei +TVA
Remorca ARO 1000 kg, = 4137,47 lei +TVA
Remorca RT1500 cu 2 osii, platforma 2870 x 1360= 6070,80 lei +TVA.
La oricare din acestea se adauga 100 lei pt nr provizorii si 10 lei asigurarea.
Acum sunt in vacanta, dar dupa 10 ianuarie se poate da comanda ferma cu 30% avans, si in 2 saptamani aveti remorca.
Marius, masina ta e o bijuterie. Felicitari!
florin uitate la adresa asta pe gugal si poti vedea si preturile la remorci
HUMBAUR
CU STIMA MARIUS
Mersi.
PS scumpe rau.......................
...oricum pin la primavara o sa gasim mai multe oferte si o sa alegem de unde sunt cel mai acceptabile...
Remorca dacie Metalica medgidia.
500 kg, = 2679,60 lei
Remorca cu osie dubla in curs de modificare.
Pret = 6070,80 lei +TVA
pareri, proprietarul vrea 2500 de lei pe ea, inmatriculata.
alta.
alta
alta
alta
Merita sau nu ?
Eu sunt amator.
Am dat comanda pt remorca cu doua osii din aluminiu tip http://www.mobile.de/SIDsEnleowmV0fHugP ... 16498& (http://www.mobile.de/SIDsEnleowmV0fHugPKzLmJlg-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11VtruckProfiSearchPublicJ1200499722A2VtruckProfiSearchPublicD1240ETruckX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B62%81%60-t-vCaLIMkPRQuSeUnVb_X_Y_x_yaxlisO~BSRA6D1240D2800D4000H20000000BGNCLKWA1HinPublicA2A0A0A0A2A1A0/cgi-bin/da.pl?bereich=lkw&sprache=2&sr_qual=GN&top=20&id=11111111192716498&)
Ar trebui saptamana asta sa mi-o aduca.
Citat din: pngflorinMerita sau nu ?
Eu sunt amator.
parca ti-am mai spus
nu merita .... nu la bani astia .... cel mult 1/2 din suma ceruta poate da
nu face greseala sa compari cu pretul de noi de prin germania (Stema&co). acestea noi sunt din tabla galvanizata .... au sistem de franare hi-tech, etc .....
Dupa luni de cautari si intrebari, in sfarsit am cumparat remorca cu care vreau sa fac pastoral in anii ce vor veni ( sper cat mai multi) :
Marca THULE -Braderup
Made in Germania.
An fabricatie sept. 2007.
Sist de franare inertial.
Sist de semnalizare.
Sist de suspensie pe fiecare roata cu brat de torsiune.
Aluminiu.
Greutate totala a remorci 310 kg.
Masa max admisa 2.000 kg.
L = 3.10 m.
l = 1.70 m.
h. obloana = 0.30 m.
h. de la sol =0.65 m.
L. totala =4.50 m.
inmatriculata ( momentan am luat nr rosii).
Pret fara TVA = 1.500 EURO, in rate de 150 e pe luna.
alta
super florin dar pune ceva poze mai mari ,oricum ii f buna
sa o folosesti sanatos
de ce masina o legi?
cred ca iti trebuie o duba de 3,5t sau un jeep ca sa o tragi
Nu spun sa cumparati aceasta bijuterie apicola,poate nu am fotografiat-o din cea mai buna pozitie fotogenica,dar,poate fi usor de tractat de o Dacia 1300 in stare acceptabila(nu uzata aproape de maxim), usor de inscris in circulatie-doar un act de vanzare-cumparare,rar-2010, sau daca doriti va pot oferi telefonul firmei care a executat-o. :hi:
Remorca de mai sus o leg de un VW Golf IV, cu motor 1,9 TDI, 151 cp, cutie in 6 trepte.
Zona pe care o vizez pt pastoral este cu drumuri cu asfalt, dar cine stie pe unde in timp ma va purta musca.................
Am si un 4*4 dar nu prea e de iesit cu el pe DN,..... CUNOSCATORII DRUMURILOR DE MUNTE STIU DE CE......... :rotfl:
La doua axe am auzit ca trebuie categ E.
asta e cea mai mare tampenie .... poate sa aibe 1 - 2 si chiar 3 axe ... diferenta o face masa maxima autorizata
daca masa auto + remorca depaseste 3500 Kg va trebuie E, daca nu ... merge doar cu C
"asta e cea mai mare tampenie .... "
mai moderatorica si pe dincolo jignesti oamenii? sau iti e frica ca te zboara mircica din acvariu?
aveti idee de vreun targ unde se vand remorci ?
Ma poate ajuta cineva cu o adresa de firma care produce pavilioane apicole
Cu multumiri
da te ajut eu dar asteapta pina dupa tirg de la alba
sunt ceva remorcute la tirg ce se pot lega si dupa dacie si sunt ca si pavilioanele
www.nelton.ro (http://www.nelton.ro/)
Multumesc de informatii si mai astept si altele.
Doresc ceva mai mare (pentru 50 - 60 stupi) de transportat dupa tractor.
Dispun de o remorca pe care as vrea sa o transform in pavilion dar trebuie sa fie omologata , inscrisa in circulatie, etc ......
Daca pretul la un pavilion nou este undeva pe la 100-150 mil cu subventie 50% poate merita cumparat
Poate va ajuta acesta http://www.relian.ro/remorci/RA.html (http://www.relian.ro/remorci/RA.html)
la tirg a fost firma relian cu remorca de 20 fam de albine
daca vrei mai multe detali intra te rog pe www.relian.ro (http://www.relian.ro/) la remorci aghricolesi o si vezi
Multumesc de informatii
Le-am vazut sunt fainute ... dar cam scumpe
Cred ca raman la modificarea unei remorci si transformarea ei in pavilion ... este varianta cea mai ieftina (dar banuiesc ca cu nervi multi pe la RAR)
pavilionul meu in constructie...........
alta
Florine,nui prea mic spatiul pe interval?Faci o masa pe rotile pe care o muti pana in dreptul lazi la care lucrii la etaj?Apoi tragi lada cu magazie pe masa,sub lada trebuie sa fie podit cand tragi lada albinele ce vin din camp sa mearga pe poditura pana in lada.
distanta este de 65 cm.
astazi
alta
am terminat pavilionul ...................URA !!!!!!!!!! :razz:
Alta
alta
alta
Felicitari Florine!
Da' greul de-abia de-acum incepe...
Pana te inveti sa lucrezi in pavilion o sa mai dureze, Sa vezi cum te lovesti pe la coate, cum te inteapa din diferite directii, cum intra pe unde nu te astepti, cum nu ai cea mai buna vizibilitate sau cum te sufoci de cald,ori cum te trage curentul, etc. dar fii optimist. Doar lucrand, poti sa-ti dai seama de ce nu e bine sau de ce ar mai trebui facut. Omu' cat traieste tot invata...
Oricum BAFTA si curaj incontinuare. ( primele 2-3 vagoane e mai greu pana le faci, apoi te obisnuiesti...)
Sal'tare!
Donbazil- Faget.
Foarte frumos :wink: chiar imi place arata super dar ma gandesc ca nu e prea sus? sunt curios cum sta cu stabilitatea incarcat cu 24 de stupi bine populati . Miere multa !!!
Foarte frumos, Florin, esti polidotat. Si mai frumos va fi cu 24 de familii puternice.
Si mie imi pare, ca si bee_lover, ca-i putin cam inalt, mai cu seama pentru drumuri mai rele. Sau poate e doar o iluzie din modul de fotografiere.
Felicitari Florin! Iti doresc sa-l umpli cu albine si sa tragi multa miere!
Nu ar merge sa-l dai jos de pe remorca dupa transport? In acest fel poti folosi remorca si in alte scopuri, si de ce nu, sa cari alte pavilioane identice!
Florine cum asezi stupii? In pat cald sau in pat rece? in pavilion
in pat rece.......sper sa nu fie pb la transport cu pozitia ramelor..........in principiu daca am toate ramele in stup nu vad cum sa se miste.
o sa vedem.................
mda ma gandeam...o sa fie nevoie sa tragi in totalitate st.de jos ca sa poti sa ai acces si cum spatiu pe culoar e de doar 65 cm o sa fie cam greu,la randul de sus o sa fie bine, pt. ca daca are 2m inaltime o sa ai loc sa scoti ramele, cred ca la ac. tip de pavilion era mult mai bine daca alegeai varianta pe pat cald, la randul de jos trebuia sa tragi st. max. 10 cm. , apoi la randul de sus taie vro 10 cm din plastic, la fiecare stup
Citat din: catumda ma gandeam...o sa fie nevoie sa tragi in totalitate st.de jos ca sa poti sa ai acces si cum spatiu pe culoar e de doar 65 cm o sa fie cam greu,la randul de sus o sa fie bine, pt. ca daca are 2m inaltime o sa ai loc sa scoti ramele, cred ca la ac. tip de pavilion era mult mai bine daca alegeai varianta pe pat cald, la randul de jos trebuia sa tragi st. max. 10 cm. , apoi la randul de sus taie vro 10 cm din plastic, la fiecare stup
nici vb, locasurile pt stupi au o inaltime de 96 cm..........eu zic ca este loc suficient sa lucrez la ei....dar o sa vedem.
grija mare la frane si demaraje,an rest nici o problema
e misto tare pavilionu .
cu ce l-ai acoperit? :nod:
SAMBATA SEARA AM PLECAT LA SC 3, NU AU FOST PROBLEME PE DRUM DIN NICI UN PCT DE VEDERE.
masina la tras fara pb, de ce imi era mai frica , de balans nu s-a produs, insa viteza de croaziera a fost 30-40 de km/h.
Citat din: madgrija mare la frane si demaraje,an rest nici o problema
e misto tare pavilionu .
cu ce l-ai acoperit? :nod:
cu polycarbonat pe centru si tabla pe laterale.
cam asa ceva vreau sa fac si eu
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1 (http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=39607860&__lp=1&scopeId=T&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Trailer&segment=Truck&minFirstRegistrationDate=2000-01-01&maxFirstRegistrationDate=2008-12-31&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&grossPrice=false&customerIdsAsString=&loadCapacity=FROM_1501_TILL_2500_KG&licensedWeight=FROM_2801_TILL_3500_KG&axles=THREE&lang=en&pageNumber=1)
Florin,
poti sa ne spui cat te-a costat pavilionul (material, manopera) si ce concluzie ai tras dupa acest prim sezon, d.p.d.v. al functionalitatii si a eficientei ?
In rest...arata f.bine, iar tu esti un exemplu stimulativ. Felicitari!
Produsul final ma ajuns in jur de 2200 euro, din care doar remorca ma costat 1500.
eu pana in acest moment sunt multumit de lucru in el, unele din neajunsuri le-am remediat latele urmeaza.......
O intrebare rea: In cat amortizezi investitia ?
domnule Florin...nu mai postati poze din astea pe un forum de apicultura,,,,s-ar putea sa va treziti cu ctv pe cap.. :nono: ..mie mi se pare o nedreptate,,e punctul de vedere al unui iubitor de animale..inteleg ca trebuie pt alea alea de le-ati zis,..dar macar nu mai puneti pozele :mad:
Frumos trofeu. :hi:
Muntele din departare se cheama creasta cocosului,si e de origine vulcanica se zice ca e activ anca. :wink:
Andrei, sa nu iti fie niciodata rusine de ceea ce esti sau ceea ce faci !
codru rugineste incet, incet............
iar la munte , prima zapada..............
Citat din: florinpngmi-am amortizat investitia.............nu financiar ci prin efectului terapeutic pe care il au albinele vis a vis de stresul acumulat.
d,balas, nu sunt lipsit de modestie, costig f f bine si imi pot permite investitia in hobby-uri, in cazul meu vanatoarea, chinologia, apicultura, filatelia.
Ieri am vanat un exemplar de selectie de cerb comun.
ce dumnezeu are poza asta cu subiectul forumului?
in rest ... cunoasteti parerea mea ... oameni cu asemenea "placeri" au nevoie de ajutor
la cererea domnului Florin am sters postul respectiv... continuam...
:rotfl: ....................??????
eu am un ford tranzit si am facut un container pe ea de 32 stupi si merge de rupe :)
si cand am fost ultima data in germania am venit cu asta
da-ne datele tehnice.
poti sa ne spui principiul de la picioarele pavilionului, ceva foto mai de detaliu.
asta daca nu este vrun secret profesional.
am sa fac niste poze saptamana asta si am sa le postez
sunt suruburi de forta
asteptam cu mare interes
am un ford transit din 2005 motor 2400 cm3, 136 CP, sarcina maxima 3500, sarcina utila 1600, tractare 2800 cu sistem de franare si 750 fara
ma scuzati acest raspuns era pentru altcineva
salutare,
am pus niste poze cu picioarele containerului aici http://stuparitul.3xforum.ro/post/598/8 ... ICOL_bun_/ (http://stuparitul.3xforum.ro/post/598/8/VAGONU_APICOL_bun_/) :hi:
vezi ca acum or sa sara de partile dorsale unii ca de ce pui poze doar pe Stuparitu'
aici o ad pt remorci www recommend.ro
Buna ziua,
Ptr d-l Ady stuparu, cu ce categorie auto conduceti Fordul d-voastra? B sau mai mult?
Cu B-ul,are sarcina maxima 3500, dar daca cuplati o remorca mai mare de 750 kg trebuie si E-ul.
dar daca ansamblul compus din masina tragatoare si remorca cu masa max de 2 tone pe doua axe, nu depaseste 3500 de kg, ce categorie credeti ca este nevoie ????
B
am mai spus, nu conteaza cate axe are remorca .... la lege spune doar de Kg
Trebuie insa corelata cu masa maxima remorcabila a auto tragator .... de obicei e cam maxim 3/4 din masa proprie a auto.
Dnul Ady , dvs sunteti mai interesat in problema remorcilor, va rog aprofundati aceasta probl.Instructorii si politistii sustin ca avand cat B remorca tractata <=750 kg.
Cat B alin 3 ~~ansamblul mas+ rem <= 3500
masina > rem kg.
Referitor la axe , nu stiu daca la 2 axe nu trebuie E ?
Cu cat. B puteti coduce un autovehicul al carei mase maxime autorizata este de 3500kg si puteti tracta o remorca cu masa maxima <=750kg chiar daca ansamblul depaseste 3500kg.
Daca masa maxima a remorcii este >750 kg trebuie cat. E dar nu trebuie sa depaseasca 3/4 din masa maxima a tragatorului, de obicei sarcina maxima remorcabila a unui autovehicul este data de constructor (in certificat la masa remorcabila cu dispozitiv de franare).
Daca masa maxima autorizata a unui autovehicul este > de 3500 kg trebuie cat. C si puteti tracta o remorca cu sarcina maxima <= 750 kg, iar daca remorca are masa >750 kg trebuie si cat. E.
Exemplu: Masina mea are masa maxima autorizata 3500 kg si masa remorcabila de 2800 kg cu sistem de franare si 750 kg fara sistem de franare. Cu cat. B pot conduce masina + o remorca care are masa <=750 kg. Masina + o remorca cu masa intre 750 kg si 2800 kg trebuie cat B E.
Pentru Dnul florinpng: daca masa maxima a remorcii este de 2000 Kg trebuie cat. E si tractata de un autovehicol al care masa remorcabila trebuie sa fie de cel putin 2000Kg.
Cat despre axe, nu coteaza numarul lor ci masa maxima a remorcii trebuie sa fie <= 750 kg pentru cat. B iar daca depaseste 750 kg trebuie cat. E.
D-le Ady ,revin la ideea de a studia mai bine si a ne apara drepturile.
In regulament la art 53 (b1+b2+b3=B)
b 2) aut(<= 3500) + REM (<=750 )= CA MASA TOTALA ansamblul<=4250!!!
b 3) aut(<=3500) + o rem <= 3500 kg ansamblul ; autov mai greu ca remorca
c ) aut(<=3500)+ rem( >750)>>3500 kg ansamblul; AICI TREBUIE BE
Va rog sa observati ca un automobil de aprox 1500kg poate trage o rem <1500kg( functie de cat este specificat in talon) , soferul posed cat B.pop
Art. 30
# CATEGORIA B:
1. autovehiculul a carui masa totala maxima autorizata nu depaseste 3. 500 kg si al carui numar de locuri pe scaune, in afara conducatorului, nu este mai mare de 8;
2. ansamblul format dintr-un autovehicul tragator din categoria B si o remorca a carei masa totala maxima autorizata nu depaseste 750 kg;
3. ansamblul de vehicule a carui masa totala maxima autorizata nu depaseste 3. 500 kg, format dintr-un autovehicul tragator din categoria B si o remorca, a carei masa totala maxima autorizata nu depaseste masa proprie a autovehiculului tragator;
# CATEGORIA BE: ansamblul format dintr-un autovehicul tragator din categoria B si o remorca a carei masa totala maxima autorizata depaseste 750 kg, iar masa totala maxima autorizata a intregului ansamblu depaseste 3. 500 kg;
# CATEGORIA C:
1. autovehiculul, altul decat cel din categoria D, a carui masa totala maxima autorizata este mai mare de 3. 500 kg;
2. ansamblul format dintr-un autovehicul din categoria C si o remorca a carei masa totala maxima autorizata nu depaseste 750 kg;
# CATEGORIA CE: ansamblul de vehicule constand dintr-un autovehicul tragator din categoria C si o remorca a carei masa totala maxima autorizata este mai mare de 750 kg;
cat despre un automobil de 1500 kg poate trecta o remorca cu masa apropiata, difera in functie de capacitatea cilindrica, cuplul motor, dimensiunea discurilor de frana etc.
Ady, uite situatia mea :
1. auto VW, 1420 kg masa max tracata.
2. remorca 2000 kg.
impreuna 3420 de kg, deci < 3500 de kg.
ce categorie trebuie ?
am vb la rutier si mi-au spus ca e latitudinea celui care ma opreste......... :rotfl:
Ing.Mircea Iftimie,constructorul pavilionului lui Ady Stuparu poate fi contactat la tel.0745/363743,0727/373896
Va ofer orice piesa pentru remorci,livrare oriunde in tara.0727/373896,0745/363743
cat costa un pavilion de acesta facut pe o remorca pe 2 axe
Citat din: cristi xremorcutele de la metro sunt nemtesti si sunt galvanizate in baie la cald. asa ca pe astea poti sa le lasi mostenire stranepotilor.
Ce sa lasati nepotilor cind acestea sunt facute numai ptr.transportul ocazional al unui balot de fin uscat,ca-n rest se rup din incheieturi?
Citat din: florinpngAdy, uite situatia mea :
1. auto VW, 1420 kg masa max tracata.
2. remorca 2000 kg.
impreuna 3420 de kg, deci < 3500 de kg.
ce categorie trebuie ?
am vb la rutier si mi-au spus ca e latitudinea celui care ma opreste......... :rotfl:
florine cred ca trebuie BE pt ca masa remorcii depaseste masa proprie a masinii.
3. ansamblul de vehicule a carui masa totala maxima autorizata nu depaseste 3. 500 kg, format dintr-un autovehicul tragator din categoria B si o remorca, a carei masa totala maxima autorizata nu depaseste masa proprie a autovehiculului tragator;
cred k trebuie sa respectii masa maxima remorcabila a masinii care cred ca este cat masa proprie a masinii. am sa ma interesez tau pe la niste prieteni si am sa revin.
:hi:
astia de la politie habar nu au. ca sa nu ai probleme incearca sa scotii un document in care sa reese ca, incatcatura pe care o transportii(in cazul tau suprastructura+stupii) sa aiba greutatea de xxx kg si impreuna cu remorca sa nu depaseasca masa max remorcabila (1420kg) :smile:
Dle Florin , dupa mine ar fi 2 sol:
- ideea dlui ady, sa faci o cantarire cu un nr de stupi ,aceasta sa fie cumva ceritificata,eventual poza
-daca rem este mare si buna ,reomologare si nu mai ai dureri de cap
-ia legatura cu dl ing Chioreanu Ioan Tg Mures ,Aleea Carpati ,Nr. 27, Ap 41, poate te ajuta cineva din Tg M cu un nr tel.pop
Citat din: iftimieCitat din: cristi xremorcutele de la metro sunt nemtesti si sunt galvanizate in baie la cald. asa ca pe astea poti sa le lasi mostenire stranepotilor.
Ce sa lasati nepotilor cind acestea sunt facute numai ptr.transportul ocazional al unui balot de fin uscat,ca-n rest se rup din incheieturi?
eu pun pana la 700 kg pe o remorca cu sarcina de 575 si nu sa rupt. dar asa cum am fost invatati noi romanii sa folosim dacia pe post de magar, ne va fi greu sa acceptam ca daca scrie 575 pe certificat, chiar trebuie sa respectam asta. sincer nu prea am vazut pana acum lucru nemtesc prost. daca dai 5 euro, de ce vrei sa ai pretentia sa fie lafel de bun ca cel de 10 euro?
dle. florin masina care are 1420 kg greutate proprie nu cred ca poate tracta 2000 kg te rog sa te uiti in talon cit este greutatea remorcabila, nu cred ca poate sa fie mai mare decit ceea proprie . Si eu am un vw transporter total max autorizata 2500 si remorcabila cu disp de frinare 1500, si inca ceva daca pe drum ai ghinion sa fii pus pe cintar ptr fiecare tona depasire se amendeaza cu 1000 roni. astea nu din auzite am lucrat sofer pe tir.
Citat din: mezenguzdle. florin masina care are 1420 kg greutate proprie nu cred ca poate tracta 2000 kg te rog sa te uiti in talon cit este greutatea remorcabila, nu cred ca poate sa fie mai mare decit ceea proprie . Si eu am un vw transporter total max autorizata 2500 si remorcabila cu disp de frinare 1500, si inca ceva daca pe drum ai ghinion sa fii pus pe cintar ptr fiecare tona depasire se amendeaza cu 1000 roni. astea nu din auzite am lucrat sofer pe tir.
in mod cert o trage pt ca pastoralul 2008 l-am facut cu el.
e un VW Golf Variant 151 cp, 1900 TDI, 6 trepte.
Citat din: florinpngCitat din: mezenguzdle. florin masina care are 1420 kg greutate proprie nu cred ca poate tracta 2000 kg te rog sa te uiti in talon cit este greutatea remorcabila, nu cred ca poate sa fie mai mare decit ceea proprie . Si eu am un vw transporter total max autorizata 2500 si remorcabila cu disp de frinare 1500, si inca ceva daca pe drum ai ghinion sa fii pus pe cintar ptr fiecare tona depasire se amendeaza cu 1000 roni. astea nu din auzite am lucrat sofer pe tir.
in mod cert o trage pt ca pastoralul 2008 l-am facut cu el.
e un VW Golf Variant 151 cp, 1900 TDI, 6 trepte.
Florine Talonu-i baza dupa ala te amendeaza.
Nimeni nu contesta ca masina nu are forta de a trage mai mult dar aici e vorba de franare la timp nu de tras. :wink:
VALY
domnilor, eu din 97 am facut pastoralul cu un papuc cu 2 locuri cu care nu aveam voie sa tractez nimic. in certificat scria 0 la mandoua mase de remorcare. de cate ori m-au oprit politaii nici unu nu a spus nimic despre asta (de la SV la GL, BR sunt multi km si multi politai care stau la panda), dar pentru un borcan de miere nascocesc altceva.
florine ai putea sa faci o reomologare cu a spus dnul POP.
cat despre cantar eu nu am auzit vreun apicultor care sa fie cantarit.
Dle Ady, cati stupi intrau in papuc si remorca?
am facut pastoralul cu un papuc cu 2 locuri in care incarcam 16 stupi varsati si trageam un vagon de 24 stupii plus un papuc cu 5 locuri unde incapeau 10 stupii si la fel trageam un vagon de 24 stupi.
1) Incap intr-un papuc 8x2 stupi dadant de 10 plus magazin 1/1?
2) Nu ceda prea des ambreiajul?
3) Cam care era consumul de benzina?
Multumesc pentru raspunsuri. Caturi pline.
stupii varsati sunt orizontali pe 18 rame si incap 16 buc, 8 pe 2 randurii. stupii cu cat sunt in vagon. cred ca cei cu magazie 1/1 incap 12 pe 1 rand. papucul meu este carosat si nu ar intra 2 randuri de stupii cu magazie 1/1.
ambreajul i-l schimb la 2 ani ca sa fiu sigur. consumul era de 10-11 litri%.
numai bine
:hi:
http://cautare.mobile.ro/vehicule/showD ... abNumber=1 (http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDetails.html?lang=ro&id=106318553&pageNumber=1&scopeId=T&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=4000&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Trailer&segment=Truck&siteId=ROMANIA&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&grossPrice=false&customerIdsAsString=&category=StakeBodyTrailer&tabNumber=1)
cand am cumparat eu am dat 1490 de euro cu factura, intre timp pretul in loc sa scada datorita crizei , acesta creste.............
am si eu o platforma auto de 5 / 2 m.
florine tu cum te impaci cu remorcuta ca mie nu mi se pare practica pentru pastoralul care-l fac eu. eu am 2 vagoane cum este al tau pe o singura axa cu arcurii foii. vroiam sa mai fac un container de 40 stupii, pentru platforma, dar ma-m razgandit. in primul rand cred ca sistemul de suspensie nu e bun pentru stupii si fiind asa joasa si pe doua axe nu se manevreaza asa usor prin locurile care intram noi cu stupii.
albinele nu sunt prea agitate dupa ce le transportii, din cauza suspensiilor pe bara de torsiune care transmit toate socurile stupiilor? fata de arcurile foii, bara de torsiune e mult mai rigida si mai dura.