prezentare

Creat de Paraschivescu Teodor, Ianuarie 11, 2016, 05:49:50 PM

« precedentul - următorul »

Paraschivescu Teodor

Buna searea ma numesc Paraschivescu Teodor sunt din PLOIESTI si am 24 de stupi familii si roiuri . Stupina este amplasata la marginea orasului .Mentionez ca sunt incepator , detin acesti stupi de 4 ani si incerc sa ma dezvolt .

dorindafi

bun venitpe acest sait  :hi:
banuesc ca esti ,, dezvoltat'' daca ai deja un efectiv de24 
CODUL  e   LEGEA
         0763650092

apivasmob

Sanatate tuturor apicultorilor

romikele

 :welcome:
Mult succes in planul de dezvoltare!
Asteptam detalii si poze cu stupina!
:hi:

tassevasi

 Bine  ai  venit  prahovene  pe  forum !!

ciucur

Nimic nu se pierde, totul se transforma.

NYK74


bio

Citat din: Paraschivescu Teodor din Ianuarie 11, 2016, 05:49:50 PM
Buna searea ma numesc Paraschivescu Teodor sunt din PLOIESTI si am 24 de stupi familii si roiuri . Stupina este amplasata la marginea orasului .Mentionez ca sunt incepator , detin acesti stupi de 4 ani si incerc sa ma dezvolt .

Teodor bine ai venit....
..4 ani de apicultura... 24 de familii de albine .... nu este rau.

Imi vine imi minte acum evolutia colegului nostru de forum, Motanu,... parca mai anul trecut avea 3 familii pe 2 vetre si acum are parca in jur de 50 de familii ... sper ca nu gresesc Motane.. :bravo:.
Imi aduc aminte si de inceputurile lui Dodo...usor -usor a crescut frumos ca apicultor... :bravo:

Teodor  :welcome:...si cit mai multe realizari...

pistol28

Trebuie sa stii sa vezi,
ca sa prevezi
si sa prevezi ca sa previi

Paraschivescu Teodor

Mica mea stupina

dan sebastian

0744999989, 0722842211<br />Nu apreciezi sanatatea la adevarata ei valoare decat cand o pierzi.

Paraschivescu Teodor

multumesc pentru urari de bun venit ce parere aveti despre acel roi mai trebuia strans sau nu ami cer scuze dar am multumit fara sa stiu cum pe alte pagini dl sebastian mi-a explicat cum sa fac

dorindafi