Stup cu fund antivaroa

Creat de n0rs3m4n, Iunie 21, 2013, 12:32:20 PM

« precedentul - următorul »

n0rs3m4n

Salut, sunt un incepator in tainele apiculturii. in urma cu o saptamana am luat 2 roiuri naturale de albine si le-am bagat in 2 stupi cu fund antivaroa. Astfel, dupa transport, ajuns cu ei la gradina mea, am scos tablele de pe fundul stupului, astfel a ramas doar plasa antivaroa. Un prieten ma sfatuit sa ii ajut primele zile cu sirop 1 la 1, dar pe tot acest timp am observat ca o parte din albinele acelor stupi se stabileau seara pe plasa acelor stupi, in afara stupului, mai exact in afara cutiei dedesubtul stupilor, fapt pentru care ma gandeam sa nu roiasca sau. . . dupa toate astea am hotarat sa pun inapoi acele table dupa ce am maturat albinele de pe plasa antivaroa, sa se invete ca treaba lor e in stup nu in afara lor si am intrerupt alimentarea cu siropul pt stimulare. As dori sa ma ajutati cu un sfat pentru urmatoarele zile, cat sa le las aceea tabla acolo, daca sa le mai bag sirop sau nu, cand sa incep sa mai bag rame cu foite pentru cladire deoarece acum am doar 5 rame in fiecare stup, etc., mentionez ca acesti 2 stupi au matca si au inceput fff bine sa cladeasca ramele cu foite, astept insa depunerea oualor de matca si intarirea familiilor pentru iarna. Multumesc

SPYKAL