Primul pastoral la salcam?

Creat de Cosnic, Aprilie 13, 2013, 12:21:50 AM

« precedentul - următorul »

Cosnic

  Buna ziua, sunt apicultor incepator din judetul sibiu. Sunt in al 3-lea an si am reusit sa ies din aceasta iarna cu 28 de familii de marimi variate. Pana acum nu am facut miere (m-am concentrat pe inmultire) si as vrea in acest an sa pregatesc 10 stupi pentru o mica productie.
  10 Stupi as putea sa-i bag in masina+ remorca si sa ii duc la un salcam 2 sau 3. Am citit ca salcam 2 este in judetul Valcea (judetul vecin) deci nu ar fi un efort prea mare sa-i transport acolo.
  Problema este ca nu stiu nicio localitate unde gasesc salcam si cum se procedeaza cand vrei sa amplasezi stupii acolo.
  Va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi/informatii/idei. Orice imi este de folos, eu nestiind nimic in momentul acesta. Multumesc mult!

bucovineanu

Nimeni nu o sa zica unde sa mergi deoarece nimeni nu doreste sa gaseasca in acel loc cateva zeci de supine. Cauta un apicultor care sa accepte sa te ia cu el, sau mergi intr-o zi in recunoastere si cauta sa vorbesti cu un padurar.

Cosnic

Eu as merge in recunoastere dar nu stiu unde :) . Iar la mine nu e vorba de "zeci de stupine" ci de 10 stupi (se poate folosi mesaj privat nu e nevoie sa raspunda pe topic).
  Oricum, multumesc pentru ca ati dat atentie postarii mele!  :thanks: Eu cred ca totusi cineva ma va ajuta, am nevoie de un minim de informatii. O zi buna! 

cristian87

De unde din Sibiu
Pentru informatii dezinteresate mergeti la asociatie ca oricum aveti nevoie de adeverinta pentru pastoral cu foile de drum( cel putin asa ar fi normal daca s-ar mai tine cont de astea)
zâmbeşte-mîine poate fi mai rău

Cosnic

Din orasul Sibiu. Atunci ma duc luni la Apicola sa intreb. Se pare ca trebuie sa ma pun bine la punct, nici nu stiam de adeverinta pentru pastoral si foi de drum. De ce nu ne-au spus nimic despre asta la cursul apicol ?! :D

dorindafi

 :hi: Cosnic