Vremea in iarna 2013-2014

Creat de bucovineanu, Noiembrie 25, 2013, 04:00:21 PM

« precedentul - următorul »

bucovineanu

In sfarsit iarna da semne ca o sa vina totusi. La noi azi ploaia inceputa in zori s-a transformat treptrat in lapovita. Pe dealuri s-a prins deja zapada. De acum albinele au nevoie de cat mai multa liniste pentru a iesi cu bine in primavara.

sandupop

Si la Toplița,  a venit iarna, este alb peste tot, ...iernare usoara la toata lumea. :hi:
Nu trageti!! ...Sunt incepator.

gaby

si la noi s-a asternut pe varfurile muntilor o plapumioara subtire de nea
 

Bătrânul

Vreau autonomie meteorologica! :razz: Astia de la centru in vara asta nu a alocat ploate la mine  :uimit: Daca astia nu imi acorda nici ger in iarna  ne omoara bacteriile .   :mad:

marian sima

Au anuntat ca de joi se incalzeste.

Bistriteanul

La Bistrita, urmeaza racire, de astazi grade minus.
Admir albina si cainele national, Ciobanescul Romanesc Carpatin.

http://www.carpatin.net/
http://www.carpatin.net/forum

stefan1

Citat din: Bătrânul din Noiembrie 25, 2013, 05:14:24 PM
Vreau autonomie meteorologica! :razz: Astia de la centru in vara asta nu a alocat ploate la mine  :uimit: Daca astia nu imi acorda nici ger in iarna  ne omoara bacteriile .   :mad:

  Fa o cerere la Verestoi sa mai 'implante' la loc din padurile retezate, ca sigur seceta este in legatura si cu acele taieri. Si gerurile din iarna vor fi mai dure fara paduri!.
Nimic nu costa mai mult decat nestiinta! (Legea lui Moisil)

Vyktor

La serviciu am primit avertizare de cod galben de viscol si zapada  :uimit:  incepand de astazi ora 14:00 pana maine la ora 10:00
Ramane de vazut , deocamdata ploua linistit.

dorindafi

Citat din: Bătrânul din Noiembrie 25, 2013, 05:14:24 PM
Vreau autonomie meteorologica! :razz: Astia de la centru in vara asta nu a alocat ploate la mine  :uimit: Daca astia nu imi acorda nici ger in iarna  ne omoara bacteriile .   :mad:
,,Vreau autonomie meteorologica! ''