Cradle

Creat de Mihai Sergiu, Martie 17, 2012, 08:19:39 PM

« precedentul - următorul »

Mihai Sergiu

 Ma numesc Bica Sergiu-Mihai am 24 de ani locuiesc in Zalau jud Salaj si sunt paramedic Smurd
De 2-3 ani tot am vrut sa ma apuc de apicultura si anul trecut am inceput cu pasi timizi alaturi de mine cu 5 roi .
Nu am nici un stup , nevasta mea ii detine pe toti!

Mihai Sergiu

 Acesta ar fi primul meu video cu albinutele mele vai ce m-am bucurat cand le-am vazut azi dimineata
Nu am nici un stup , nevasta mea ii detine pe toti!

orbanstefan64

#2
 :welcome: :welcome: fain!!!!
succes in continuare!!!! :hi: :hi:

Mihai Sergiu

#3

va rog sa scuzati echipamentul eram la lucru in gradina :D ma scot si eu cumva:)))
Nu am nici un stup , nevasta mea ii detine pe toti!

cili

Bun venit, Sergiu! Si eu sunt in anul 2 cu 7 stupi . De aici (forum) avem multe de învăţat , şi cine ştie poate mai căpătam si vreun prieten că mulţi se pare că s-au cunoscut aici . ( Se pare ca tu esti mai curajos decat mine , eu incă umblu cu mască şi mănuşi) .La mai mulţi !

Porfy66

#5
 :welcome: Bine ai venit printre noi!
Un prim sfat. La zborul de curatire e foarte bine sa le ajuti prin deschiderea la maxim a urdinisului si scoaterea grilei antisoareci. Asfel albinele vor iesi mai multe si mai repde la curatat. De asemenea dupa ce ele se curata incep sa curate si stupul, scot albinele moarte afara bucatile de ceara iar grilele le impiedica sa faca acest lucru! De acum in colo nu mai sunt necesare grilele antisoareci. Acestea pot fi luate!
Mult succes in minunata lume a apiculturii!  :bravo:
:hi: :hi: :hi:

Mihai Sergiu

 Am mai pus un video de ieri MOV04826
Nu am nici un stup , nevasta mea ii detine pe toti!

Mihai Sergiu

si il incarc aici si cel de mai devreme  MOV04822
Nu am nici un stup , nevasta mea ii detine pe toti!

Mihai Sergiu

o poza de ieri am mai adaugat inca 10 familii  :D
Nu am nici un stup , nevasta mea ii detine pe toti!

relutu

La mai multeeeeeeeee.

pharaonu75