STUPUL LAYENS CU 12 RAME SI MAGAZIE-mai multe magazii...

Creat de gaby de apit, August 23, 2009, 05:43:00 PM

« precedentul - următorul »

gaby de apit

LAYENS CU MAGAZIE DADANT 1/2.
Stupul layens este perfect pentru orce stupar,se lucreaza f.usor cu acest stup,am observat ca se potriveste perfect magazia de dadant cu 10 rame,doar ca se aseaza invers,cum se mai spune in pat cald.Daca cuiva i-a venit o asemenea idee mi-ar face placere sa promovam asemenea model de stup,mai ales ca eu sunt incapatinata si nu vreau sa renunt la stupul layens.
Eu sunt incepator,dar ambitioasa,stiu sigur de la bunicul meu ca stupii layens ierneaza mult mai bine,si primavara se dezvolta mai repede. ASTEPT ADEPTI!

filip

Esti incapatanata dar o sa dai cu capul de multe.
E bine sa inveti din greseala altora,iar cand faci aceiasi greseala de doua ori in viata deja e prea mult. :hi:
"Eu sunt incepator,dar ambitioasa,"
Nu prea suna bine,INCEPATOR nu-i egal cu INCEPATOARE,dar ambitioasa
Nu lasa visele sa piara, pentru ca daca visele mor viata nu este decat o pasare cu aripi rupte care nu mai poate sa zboare. (Langston Hughes)

bucovineanu

Cine ghiceste primul, cine e de fapt "misterioasa apicultoare"?

gaby de apit

In general apicultor se intelege,atat la feminin cat si la masculin,nu stiu de ce schimbati subiectul,asa sunt barbatii,doar cu gandul la femei,chiar daca lucreaza cu stupii.La un curs de apicultura am auzit cuvantul acesta:sad:apicultor cu experienta, desi era femeie) nici nu suna bune apicultoare.Nu am nici un interes sa va schimb credinta,credeti ce vreti,eu nu ma supar pe colegi.

pistol28

Cine ghiceste primul, cine e de fapt "misterioasa apicultoare"?
tipa ed ybag (citit invers)
Trebuie sa stii sa vezi,
ca sa prevezi
si sa prevezi ca sa previi


gaby de apit