masura141

Creat de nicu has, August 08, 2010, 04:14:41 PM

« precedentul - următorul »

soadi

 Cum credeti ca ar trebui facut contractul de arendare?
--intre proprietar si arendas cu nume, prenume
sau
--intre proprietar si PFA, (in cazul meu intre proprietar si IF )
:thanks:

Kov iulian

Eu am facut contract de comodat (un fel de imprumut al pamintului) la notariat intre mine si parinti mei,prin care mi-au dat 600 mp din curte pt vatra stupinei, apoi aproape dupa 10 luni mi-am facut PFA, si a fost bine,daca faceti contract de arenda,inchiriere e posibil ca cel care va da in chirie,arenda pamintul sa i se ceara sa plateasca taxe pe venitul realizat din inchirierea pamintului(de fapt nu e posibil, e sigur 100 la 100) incercati contract de comodat pt asta nu se plateste taxe.

ady iulian

la sesiunea din oct nu sau mai acceptat contractele de comodat io l-am facut si l-am facut degeaba

elisabeta

 sunt o persoana care a depus proiectul in februarie 2009 la Sibiu. Semnarea cererii de finantare a fost in luna august iar banii au intrat in septembriesau octombrie. Am luat finantare si pentru anul 2 cam in aceeasi luna cu anul anterior.Aveti grija ca acesti bani sa i cheltuieti doar cu plati facute prin banca cu ordin de plata. Trebuiesc  respectate obiectivele cuprinse in proiectul intocmit. Controlul cheltuirii banilor se face dupa anul trei. Pentru cei care mai doresc alte relatii tel. 0741033111

elisabeta

Contractul de arendare  se incheie intre arendas si arendator pe o perioada de minim cinci ani si se inregistreaza la Primarie.Se face intre persoane fizice de preferinta cu 6 luni inainte de depunerea proiectului.

Kov iulian

Citat din: stupul10 din Martie 03, 2011, 07:38:44 PM
la sesiunea din oct nu sau mai acceptat contractele de comodat io l-am facut si l-am facut degeaba
Da ce spuneti a fost valabil primele 3 saptamini din sesiune , am depus proiectul in sesiunea aprilie-mai iar in toamna mi-sa acceptat asa ca eram pe acolo faceam pfa-ul, semnam ce era de semnat la consultanta si daca nu ma insel sa spus la un moment dat ca sa dat drumul iar la contractele de comodat(apoi a urmat o discutie intre ei pe tema asta) duceti-va din nou pe la consultanta si intrebati poate aveti noroc.

crombra

Citat din: elisabeta din Martie 03, 2011, 08:22:50 PM
sunt o persoana care a depus proiectul in februarie 2009 la Sibiu. Semnarea cererii de finantare a fost in luna august iar banii au intrat in septembriesau octombrie. Am luat finantare si pentru anul 2 cam in aceeasi luna cu anul anterior.Aveti grija ca acesti bani sa i cheltuieti doar cu plati facute prin banca cu ordin de plata. Trebuiesc  respectate obiectivele cuprinse in proiectul intocmit. Controlul cheltuirii banilor se face dupa anul trei. Pentru cei care mai doresc alte relatii tel. 0741033111
Cu tot respectul, unde scrie ca trebuie ca platile sa fie facute cu OP prin banca?
Eu stiu un singur lucru, dupa 3 ani cand vine controlul trebuie sa gaseasca la mine in batatura mai mult cu 3 UDE si dovada ca am produs mai mult cu minim 20% decat in anul 0. Plus ceea ce am trecut ca investitii in planul de afaceri(dovedite cu facturi). Modul cum am facut plata e treaba mea. Oricum ca sa castig puncte am specificat ca vin si eu cu bani de acasa pentru dezvoltare. Pai ce fac? Ii bag in banca si apoi platesc cu OP? Astea sunt gaselnite aiurea asa ca sa fim mai catolici decat Papa.
Mierea e dulce :)  :) dar cu cata  truda amara se scoate :sad: :sad:.
                                                  
http://crombra.sunphoto.ro/

elisabeta

Mie asa mi au spus la semnarea contractului de finantare sa fac platile prin banca cu ordin de plata. Sigur ca mi este foarte incomod sa procedez asa dar asa fac in limita a 1500 de euro. Poate de doi ani s au mai schimbat lucrurile. Mi ar place sa se fi schimbat.

Florin_Dan

Pentru cei care care au doar albinele trecute in registru agricol, pentru a putea depune proiect pe 141 le trebuie si contract de arendare, vizat de primarie , pentru  suprafata pe care se afla albinele. Eu nu am auzit sa se ceara ca acest contract de arendare  sa aiba o vechime de 6 luni, aceasta cerinta, cu 6 luni este valabila doar pentru vechimea in asociatie.

ANITEI

Buna , am depus in noiembrie pt 141 . Azi au venit si mi/au facut fotografii cu stupii . Probabil ca ma vor chema sa semnez finantarea . Intrebarea mea este daca are cineva SRL si nu a mai fost nevoie sa deschida PFA adaugand doar apicultura la activitati. Eu as avea nevoie de un SRL pt alta activitate cu ocazia asta as infiinta unul . Ce parere aveti?Multumesc!
'' Pot totul in HRISTOS , care ma intareste.'' Filipeni 4:13

gore

Poti infiinta un SRL fara probleme, dar sa nu aiba legatura cu apicultura.
A gresi este omeneste...totusi, a da vina pe altul este si mai omeneste."Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun. Intai trebuie sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun." -- W. Edwards Deming

ANITEI

Eu as vrea sa fac srl si sa includ si apicultura printre activitati sa fie suficient pt 141 si in acelasi timp si pt activitatea pt care am nevoie.
'' Pot totul in HRISTOS , care ma intareste.'' Filipeni 4:13

Florin_Dan

Activitatea principala trebuie sa fie apicultura, mai precis caen 0149 - cresterea altor animale.

sorin tm


jenitama

#119
In luna IUNIE 2011 demareaza prima sesiunea pentru depunerea dosarelor pentru accesarea masurii 141.Atasez mai jos ghidulul solicitantului pentru 141,pentru iunie 2011,actualizat pe site-ul MADR in 28.04.2011.
Mai jos este un comunicat al MADR privind posibilitatea intocmirii gratuite a planului de afaceri. 

MINISTERUL AGRICULTURII SI DEZVOLTĂRII RURALE
DIRECłIA GENERALĂ DEZVOLTARE RURALĂ
AUTORITATE DE MANAGEMENT PENTRU PNDR
2
Fiecare proiect de consultantă urmează să se implementeze într-o arie geografică clar definită în asa fel încât potentialii beneficiari ai măsurii 141 din toate regiunile să poată beneficia de servicii de consultantă gratuite.
Pentru accesarea serviciilor de consultantă oferite prin intermediul acestor contracte finantate prin măsura 143 din cadrul PNDR, fermierii care detin ferme de semisubzistentă în Regiunile: Nord – Est,Nord – Vest si Centru, pot contacta prestatorul serviciilor de consultantă: SC RGIC CONSULTANTĂ SRL, Bucuresti Sector 1, str. Comana, nr. 19B, telefon (+40) 021.222.6837, fax (+40) 021.222.6870, email
[email protected].

Fermierii care detin ferme de semisubzistentă în Regiunile: Sud - Est, Sud - Vest, Sud si Vest pot contacta, în vederea accesării serviciilor de consultantă, prestatorul serviciilor de consultantă SC ROMAIR CONSULTING SRL, Bucuresti, Sector 1, str. Av. Sănătescu, nr. 53, telefon (+40)021.319.32.11, fax (+40) 021.319.32.15, e-mail: [email protected].
"Singurul lucru necesar ca raul sa triumfe este ca oamenii buni sa nu faca nimic!"