Model podisor

Creat de Claudiu95, Decembrie 13, 2013, 07:04:29 PM

« precedentul - următorul »

Claudiu95

Salut vreu sa va prezint un model de podisor si daca ati mai vazut sa imi dai ceva detalii despre el,ce parere aveti,cand se foloseste ,sunt incepator si vreu sa aflu cateva pareri.
Multumesc.

LINK: https://www.youtube.com/watch?v=EwU8Sk91OL8

tassevasi

 Vezi ca nu ti se deschide linkul.
  Incearca si tu  .

crisian-nicolae

podisor transport pastoral pentru multietajat.

Claudiu95

Mie imi merge.
Eu am cuib1/1 si cat 3/4,daca le folosesc si in perioada de cules afecteaza?

crisian-nicolae

pune ceva textil peste podisor caci de nu se formeza curenti puternici si afecteaza puietul.

dragos1994

cel mai bine cumpara/confectioneaza un podisor din pal/osb care sa aibe o aerisire de maxim 50 % din suprafata lui.Cel di filmulet este complet inutil pentru tipul tau de stup.

Claudiu95


tassevasi

#7
Citat din: Claudiu95 din Decembrie 13, 2013, 10:15:29 PM
Mie imi merge.
Eu am cuib1/1 si cat 3/4,daca le folosesc si in perioada de cules afecteaza?

  Si eu  am aceleasi site  ca la tine si capace ,dar cu o modificare f inportanta  , podisoarele  nu le mai construesc , folosesc folie  si textile atunci cind  nu am site .
   La site , am un pal pe toata suprafata  cu posibilitatea  de culisare  fata spate .
   Am pus  2 sipci  pe lateral de 1,5 mm peste pfl cu o distanta  sa culiseze pfl  si cind plec in pastoral le ridic peste sipculite  lasind loc pt  ventilatie .
   Ori poti sa pui o paturica peste  sita si-ti tine  cald in stup pt  puiet si atunci cind  e f  cald  o mai rulezi  lasind mai mult sita  libera .
  Dar  acea sita e f  buna  mai ales pt  pastoral .

Claudiu95

Momentan nu fac pastoral,dar pe viitor as dori si cred ca voi folosi metoda d-voastra.

RazvanTi

este special conceput pentru ME, DOAR pentru transport din A in B. (este in asa fel conceput ca iti tine ridicat si capacul telescopic.