mierea minune

Creat de zdd, Mai 08, 2012, 03:33:35 AM

« precedentul - următorul »

zdd

dragi stupari, eu sunt incepator,va rog frumos daca i-mi puteti spune ceva despre mierea minune. este o gogoasa?
grabeste-te ...incet ?!

RazvanTi

o miere orcare ar fi ea nu poate sa fie gogoasa... si nici invers... :nudie:
sunt un "poliglot" in ale tehnicii
http://bricolaj.myforum.ro

bio

Razvane, zille trecute o clienta venita sa cumpere ceva miere de la mine ma intreba daca am  "MIERE VIE" ca ar fi auzit la nu-stiu ce post Tv de asa ceva si dorea...


... poate si colegul ZDD o  fi vazut aceeashi emisiune.,..

daca este asa, l-as ruga sa ne dea mai multe detalii despre ce ar fi vorba , asta in caz ca este aceeashi informatie..

romikele


Dragosman

salut,

am vazut si eu emisiunea....

este vorba de "apisan forte". un supliment pe baza de miere brevetat de un nene (discipol al lui Valeriu Popa)....  ceva cu structura apropiata de pastura... ceva cu multe premii, diplome, medalii etc

zdd

Citat din: bio din Mai 08, 2012, 09:37:53 AM
Razvane, zille trecute o clienta venita sa cumpere ceva miere de la mine ma intreba daca am  "MIERE VIE" ca ar fi auzit la nu-stiu ce post Tv de asa ceva si dorea...


... poate si colegul ZDD o  fi vazut aceeashi emisiune.,..

daca este asa, l-as ruga sa ne dea mai multe detalii despre ce ar fi vorba , asta in caz ca este aceeashi informatie..
da, a fost o informatie prinsa din fuga, nu stiu exact daca de la televizor
grabeste-te ...incet ?!

janese