Anitei, ardelean din Galati!

Creat de ANITEI, August 31, 2010, 12:17:55 AM

« precedentul - următorul »

ANITEI

Buna!
Ma numesc Dan sunt nascut in Galati, si locuiesc in judetul Arad de mai bine de 20 de ani.
Sunt asistent medical, am 30 de ani, casatorit cu Otilia, avem 2 baietei.
Am avut stupi de la 14 ani , pe la 20 am abandonat apicultura si anul asta am cumparat 2 stupi din care am mai facut 2. De stupi se ocupa mai mult un prieten bun care are vreo 20 si impreuna avem mari planuri! Nu am intrat mult pe alte forumuri de apicultura dar imi place acesta si nici nu vreau sa stiu cum cunt celelalte. Am citit in seara asta povestea lui Dumitru (cel invalid) si m/a surprins in mod placut generozitatea si mobilizarea care s/a facut.
Multumesc tuturor stuparilor care impartasesc experienta lor.
Dumnezeu sa ne binecuvinteze pe toti!
'' Pot totul in HRISTOS , care ma intareste.'' Filipeni 4:13

dedu

Dumnezeu sa te binecuvinteze si pe tine si bine ai venit printre noi :hi:
http://carafacumiere.ro/
Basarabia Pământ Românesc!

orbanstefan64

bine ai venit pe forum si mult succes in continuare :hi: :hi:

gheco

Cu stima.
www.gheco.sunphoto.ro
www.magazine-online.ro/gheco/

nicomico

Anitei bunvenit intre noi,sper sa gasesti lucruri utile aici. :hi:

prisecarul

bine ai venit in familia APIARDEAL!
Exista batalii pe care e bine sa le ocolesti ...nu de teama ca le-ai putea pierde, ci pentru ca ai deveni ridicol castigandu-le!

ANITEI

'' Pot totul in HRISTOS , care ma intareste.'' Filipeni 4:13

ANITEI

Baieteii mei!
'' Pot totul in HRISTOS , care ma intareste.'' Filipeni 4:13

crombra

Sa-ti traiasca feciorii, vecine. Sa te bucuri de fiecare clipa petrecuta alaturi de ei pentru ca asta iti da energia si scopul vietii.
Tine minte, cea mai buna si sigura investitie sunt copii. Niciodata nu se devalorizeaza si cu cat investesti mai mult in cresterea lor cu atat rezultatele vor fi peste masura asteptarilor. Copii sunt minunati.