ce se mai poate face ?

Creat de lory 1970, Ianuarie 27, 2015, 01:35:13 PM

« precedentul - următorul »

lory 1970

 dupa depopulari masive in luna octombrie,si unificari in unul dintre stupi mai am doar pumn de albine si matca . N-as dori sa le pierd  aiurea pt ca asa nu au nici o sansa . As mai putea face ceva cu ele ? mentionez ca sunt un incepator in a doua iarna si prima cu pierderi
pluteste drept inainte, si daca pamantul pe care-l cauti nu exista inca, fii sigur ca Dumnezeu il va crea intr-adins pentru a-ti rasplati indrazneala(regina Izabela catre Cristofor Columb)

oroles

Daca nu vrei sa unifici si mancare au sufiecienta le poti lasa asa si poti folosi regina la facut un mic roisor atunci cand vei avea albina mai multa in ceilalti. E ca si cum ai fi iernat un nucleu. Altceva nu ai ce sa faci.
Moinesti - jud. Bacau - 31 de ani

lory 1970

si sa-l las in stupul mare? se mai poate incalzi daca mai vin friguri? sau sa-l mut in mininuclau si sa-l pun la adapost
pluteste drept inainte, si daca pamantul pe care-l cauti nu exista inca, fii sigur ca Dumnezeu il va crea intr-adins pentru a-ti rasplati indrazneala(regina Izabela catre Cristofor Columb)

MirceaCalin

Eu n-aş prea crede că o mână de albine va supravieţui până la primăvară, chiar şi cu mâncare la discreţie...

bio

cauta un apicultor cu experienta in zona ta... si el daca vede exact cum sta situatia stie ce sa-ti recomande.

In orice caz... din pacate, stai cam rau.

Depopularea de care spui poate fi cauzata si de varooa.... am inteles ca matca are .....poate prinzi o zi buna si le faci si un tratament , iar alblnele care le mai ai, nu vor mai fi stresate in continuuare si primele generatii de puiet nu vor mai fi calarite la maxim de varooa.


Cite familii ai..?

cipik