una din pasiunile mele

Creat de badearazvan, Decembrie 19, 2016, 10:41:52 PM

« precedentul - următorul »

badearazvan

Salut ,ma numesc Razvan am 18 ani , sunt student si sunt pasionat de apicultura de mic
Tata a avut stupi ,2 nu a sărit niciodată pragul asta si când era sa renunțe la ei i-am spus ca o sa am eu grija de ei ,cred ca aveam 12 ani ,a mai cumpărat unul si in următoarea iarna am mai rămas cu unu , si ala o mana de albine , apoi i-am populat si pe ceilalti doi cu ajutor ,anul urmator m-a apucat febra si am mai făcut încă 4 , apoi anul următor inca 4 si anul acesta 12
Anul asta am testat scabatoxul si a avut efect chiar bun
https://www.youtube.com/watch?v=VaWwxbVfptY

romikele


pistol28

 :welcome:

Citat din: pistol28 din Octombrie 10, 2016, 09:24:07 AM
Amitraz (scabatox) de ce nu puneti pe fasiile textile + mavrik si rezulta varchet.
Amitrazul este substanta care elimina bine acarienii, dar se creeaza rezistenta (obisnuinta) si s-a adaugat mavrik si asa a aparut varchetul.
Eu am inlocuit apa cu uleiul comestibil.
Trebuie sa stii sa vezi,
ca sa prevezi
si sa prevezi ca sa previi

stefan1

  Bine ai venit pe forum!
  Incepand asa de tanar, ai sansa de a acumula foarte multe cunostinte despre albine si sa devii un bun stupar. Din pacate suntem intr-o perioada cand albinele sunt supuse unor mari pericole stiute si nestiute, dar nu renunta chiar daca vor veni si mici esecuri.
  Succes!
Nimic nu costa mai mult decat nestiinta! (Legea lui Moisil)

badearazvan

Citat din: stefan1 din Decembrie 20, 2016, 03:27:13 AM
  Bine ai venit pe forum!
  Incepand asa de tanar, ai sansa de a acumula foarte multe cunostinte despre albine si sa devii un bun stupar. Din pacate suntem intr-o perioada cand albinele sunt supuse unor mari pericole stiute si nestiute, dar nu renunta chiar daca vor veni si mici esecuri.
  Succes!

multumesc

antiopa din ardeal

 Deci in 4 ani ai reusit sa treci de 20? Felicitari!
Bine ai venit pe forum!

dan sebastian