botci de roire in doi stuoi pe 7 rame

Creat de Dan Pașca, Martie 12, 2014, 03:16:21 PM

« precedentul - următorul »

Dan Pașca

 :nono:  Buna.am sunt dan ,am cerut pareri de 2 zile despre o familie in care am gasit o botca.La noi in Alba e o vreme super.aduc polen ca la balamuc si ceva nectar parca pisca.Am mers incontinuare cu revizia de primavara si surpriza in doi stupi fiecare pe 7 rame.unul 5 cu puiet iar altul 4 .ce sa vezi plini de botci.Ambii au matci din 2012.Oare sa fie de bai turta pe care le-am facuto eu in 27-28 martie:350 g/familie:apiinvert,miere,zahar pudra,drojdie de bere,lapte praf degresat,faina de soia,protofil si startovit.gramaj dupa prospect/kg de pasta  a si Apicomplex 2g/kg pasta.
Astept parerile dumneavoastra.
Sunt incepator si chiar nu am mai vazut asa ceva in martie.ma ocup de stupi de vreo 2 ani dar de anul asta am ramas singur.pana acum ma ajuta un stupar batran.eu numa ii dadeanm la mana si la extras prea multe nu faceam.de

Dan Pașca

PS:am vrut sa mai spun ca le-am mai pus cate 2 turte.in 8 februarie600g Apifonda/familie si in14 februarie 500gBeefonda cu timol/familie.pana anul asta tot timpul cand lucram cu stuparul vechi am neglijat stimularea le dadeam putin sirop in rama primavara si gata.Stropeala....fata de ce mam documentat ca se practica in apicultura moderna.Am zis ca anul asta sa incerc sa ii stimulez cat de cat corespunzator

bucovineanu

Nu prea inteleg: in Alba atii trecut deja in aprilie?  :smile:
Despre ce fel de botci vorbesti?

Dan Pașca

adevaru ca nici eu nu prea inteleg.sunt botci frumoase ,capacite pe 3dinte rame situate in partea inferioara a ramei

Dan Pașca

daca reusesc maine o sa pun si niste poze

mape 48-petru manea

Vezi ca azi suntem in 12 martie si tu ai facut turtele in 27-28 martie ---sunt botci capacite ?--

mape 48-petru manea

Acum am vazutsunt capacite---trantori ai ?  matcile familiilor le-ai vazut ?---daca ai matci in familii eu as distruge batcile

Dan Pașca