Inbinarea intre corp si cat : COLTAR , FALT sau SIPCA sfaturi practice

Creat de Fritz87, Februarie 09, 2014, 07:40:06 PM

« precedentul - următorul »

Fritz87

Care este cea mai practica si buna inbinare intre corpuri , coltar falt sau sipca ?
Sfaturi practice , avantaje si dezavantaje . Va multumesc.

davcosti

Dacă vă uitați atent se observă și falțul la Podișor în dreapta foto, cât și cel al magaziei-catului la care lucram în momentul acela!
Și capacul jos se vede rezemat de suport, stupul albastru, care vine pe podișor cu îmbinarea pe Falț! Sănătate!
http://davcosti.sunphoto.ro/ Tot timpul învățăm!

sandupop

Nu trageti!! ...Sunt incepator.

RazvanTi

Citat din: Fritz87 din Februarie 09, 2014, 07:40:06 PM
Care este cea mai practica si buna inbinare intre corpuri , coltar falt sau sipca ?

Tijele filetate de M8 mm :P
sunt un "poliglot" in ale tehnicii
http://bricolaj.myforum.ro

Fritz87

Citat din: RazvanTi din Februarie 10, 2014, 08:41:51 AM
Citat din: Fritz87 din Februarie 09, 2014, 07:40:06 PM
Care este cea mai practica si buna inbinare intre corpuri , coltar falt sau sipca ?

Tijele filetate de M8 mm :P
Da mai este si varianta cu tija filetanta , dar mi se pare ca ar fi cam cel mai greu de lucrat cu ele de aceia nici nu leam precizat.

Fritz87

Citat din: davcosti din Februarie 09, 2014, 07:59:23 PM
Dacă vă uitați atent se observă și falțul la Podișor în dreapta foto, cât și cel al magaziei-catului la care lucram în momentul acela!
Și capacul jos se vede rezemat de suport, stupul albastru, care vine pe podișor cu îmbinarea pe Falț! Sănătate!
Va multumesc pentru sfat . O sa fac stupi cu falt.

apivasmob

Sanatate tuturor apicultorilor

NiKoN

Eu am caturile cu sipca, iar in momentul asezarii acestora pe capacul unui alt stup se realizeaza un spatiu care protejeaza albina.
Un prieten adevarat nu poate fi cumparat, dar poate fi vandut!

RazvanTi

Citat din: Fritz87 din Februarie 10, 2014, 10:41:37 AM