Popescu Gheorghe

Creat de Popescu Gheorghe, Octombrie 03, 2010, 12:01:59 AM

« precedentul - următorul »

Popescu Gheorghe

Sa ma prezint;pe scurt popescu gp;am 65 ani sunt profesor pensionar si fac stuparit pastoral de 30 ani; in 1979 am facut cursuri de picultura la Maliuc in centrul zonal al ACa cu regretatii dr. ing.Carnu si D-na Dragan de la c are am invatat ce insemna baza melifera si cum se obtin matci prin transvazare artificiala si petrecand cu familia 10 zile de neuitat in mijlocul Deltei;,dar nu am primit nici-un document in acest sens,asa ca am facut cursurile obtinerii atestatului de apicultor impreuna cu sotia si fiica noastra in 2003;din pacate dupa 1980 din motive zice-se sanitare centrul a fost inchis si mutat ulterior la Bididia langa Tulcea;nu stiu ce s-a ales din investitia facuta in acel centru,dar pot sa spun ca a fost un pacat.De altfel asa s-a intamplat cu toate investitiile facute si din cotizatiile membrilor apicultori care dupa 90  s-au transformat in SRL-uri si care au dus la bulversarea apiculturii romaneti.Am aplicat in zona Dobrogei primul colector de venin testand modul de folosire a grileleor si din pacate dupa atata munca la predarea veninului la ACA am fost ,pe motiv ca in colectarea lui au fost diverse particule ,am fost furat cu jumatate din munca mea,lucru ce a dus la necontinuarea acestei activitati.Pana in 1984 am facut pastoral incepand de la doi stupi si din 1985 lucrez in stil pavilionar  cu stupi de 10 rame pe verticala   in pat rece cu caturi pe rame intregi,reducand de anul acesta catul prin distantiere la 9 rame in loc de 10.Respect normele Ue si incerc sa mentin indicatiile imbinate cu practica  documantandu-ma prin orice mijloace.

pharaonu75

Felicitari pentru munca de peste 3 decenii in apicultura! :hi:
Planurile nu inseamna nimic. Planificarea e totul. (Dwight Eisenhower)<br />Sun Photo     YouTube

stefan1