Oglinda stupului

Creat de dragos2006, Martie 02, 2008, 05:34:04 PM

« precedentul - următorul »

stefan1

Eu cred ca este vorba de un stup furat de cineva de la care nu se astepta sa faca asa o fapta.
Nimic nu costa mai mult decat nestiinta! (Legea lui Moisil)

catel

nu, la acel nivel i se "aduce" stupul spre cumparare, daca are nevoie de el. pt. o tuica ... sunt multi in stare de asa ceva.
dar alta ar face pb mai grava, in momentul cand ai un caine cu raie si nu-l tratezi. vecinii ar vrea si ei un caine dar nu pot de acel vecin care are cainele raios, sau trebuie sa-si trateze cainele f. des, ceea ce se numeste un chin.
Sa fii DOMN ii o-ntaplare, sa fii OM ii lucru mare !

filip

Problemele-s mai complicate decat par.
Am dat un raspus corect .Dar am fost rugat sa sterg.
Traim in romania si unii asteapta idei :)
Nu lasa visele sa piara, pentru ca daca visele mor viata nu este decat o pasare cu aripi rupte care nu mai poate sa zboare. (Langston Hughes)

D006

sunt si eu un incepator ca multi alti si am intampinat o problema. Am un roi pe 6 rame stupul este orizontal si dupa diafragma am gasit intrun colt al stupului mucegai si mizerie cum ar fi rozatura de ceara ce trebuie sa fac ca sa inlatur problema.Vamultumesc

bucovineanu

Acesta este unul din dezavantajele stupului orizontal. Atata timp cat nu este folosita intreaga capacitate, in locul ramas neocupat se poate forma condens si se aduna mizerie. Din ce ai spus este posibil sa fi intrat un soarece. Asemenea lucruri se intampla mai ales in timpul iernii cand de regula nu este ocupat de albine intregul stup. Condensul s-a format deoarece stupul nu are ventilatie, probabil peste podisor sunt puse carpe sau alte materiale. Rosaturile de ceara trebuie sa stabilesti singur de unde provin. Solutia , curatirea resturilor si asigurarea ventilatiei in stup.

D006