Reclama la produsele apicole

Creat de dragos2006, Septembrie 12, 2010, 04:28:27 PM

« precedentul - următorul »

pharaonu75

Citat
fa pomana deplina faraoane
trimite si la [email protected]

Am trimis mailul! Spor la lectura! :hi:
Planurile nu inseamna nimic. Planificarea e totul. (Dwight Eisenhower)<br />Sun Photo     YouTube

soadi


pharaonu75

Se poate lua foarte bine!
Ce pasi trebuie urmati pentru a incarca astfel documente?
Este bine de stiut pentru viitor, pentru ca nu cred ca ma voi opri cu incarcatul fisierelor aici... :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Planurile nu inseamna nimic. Planificarea e totul. (Dwight Eisenhower)<br />Sun Photo     YouTube

soadi

 Pasii ca si la atasarea unei poze, nimic in plus.
Dimensiunea atasamentului de mai sus este de doar 327 KO, pe server putandu-se incarca fisiere pana la o anumita dimensiune pe care v-o poate comunica administratorul precum si romikele.

pharaonu75

Multumesc!
Banuiam ceva, insa imi era teama tocmai de dimensiunea mai mare a fisierelor!
:hi:
Planurile nu inseamna nimic. Planificarea e totul. (Dwight Eisenhower)<br />Sun Photo     YouTube

D006

  Sa revenim la grupul tinta !
  La ora actuala in Romania sunt aproximativ 500000 de bolnavi de cancer care in principiu au nevoie in alimentatie de 3 kg. miere de salcam pe an , rezulta un consum de 1500 de tone numai pentru sanatatea acestor oameni. Unde mai pui la calcul si 250 de tone de polen.

pharaonu75

In cifre suna frumos pentru apicultori, insa in romania Sanatatea este la pamant!
Si asta o stii pentru ca lucrezi in domeniu!
Ar trebui implicare din partea statului pentru ca acei bolnavi sa poata beneficia de efectele curative ale produselor apicole (incurajarea productiei, subventii, scaderea birocratiei, eliminarea firmelor care capuseaza domeniul apicol, etc).

Grupul tinta pentru tine nu il reprezinta toti bolnavii de cancer din tara, ci eventual cei cu care tu interferezi (pacientii tai, cunostinte, rude, etc).

Acesta va fi GRUPUL TINTA - BOLNAVI

Un alt grup tinta ar putea fi constituit din cofetarii, patiserii, brutarii, care folosesc mierea in procesul lor de fabricatie...

Acesta va fi GRUPUL TINTA - FIRME

Si astfel, in functie de grupul tinta ales se desfasoara activitati de promovare a produsului, cu accent pe caracteristica acestuia care este utila consumatorului din  grupul tinta ales.

Nu stiu daca m-am facut inteles sau daca mai era nevoie de aceste lamuriri, dar am considerat ca sunt utile pentru un neinitiat/incepator in domeniul marketing-ului.
Multe salutari!
:hi:    :hi:   :hi: 
Planurile nu inseamna nimic. Planificarea e totul. (Dwight Eisenhower)<br />Sun Photo     YouTube

D006

  La doilea lucru interesant : 8% din cifra de afaceri se aloca pentru publicitate !! :nono:
  Noi stuparii doar am produs dar nu ne-am pus problema sa vindem si bine. Ce ar fi sa avem in permanenta in buzunar carti de vizita  pe care sa le dam peste tot . Ce as fi sa vindem orice produs apicol insotit de un fluturas. Ce ar fi sa dam anunuri in presa locala .

pharaonu75

Ar fi frumos, astfel te-ai face cunoscut iar produsele tale s-ar vinde mai bine... Din pacate pentru apicultori, ei sunt prea mici... asa ceva fac insa procesatorii, care se fac cunoscuti, capata renume, profit, vanzand produsele apicultorilor.
Si ca un mic amanunt: faptul ca tin pretul scazut la achizitia mierii este tot o strategie de marketing, pentru maximizarea profitului lor!
8% din cifra de afaceri se aloca la firmele mari, nu la un P.F. apicultor. Procesatorii pot aloca aceasta suma, ei fiind nevoiti sa gaseasca piete de desfacere cu un pret cat mai mare pentru miere.
Planurile nu inseamna nimic. Planificarea e totul. (Dwight Eisenhower)<br />Sun Photo     YouTube

pharaonu75

Uite un exemplu de ce trebuie scris/spus la promovarea unui produs
Planurile nu inseamna nimic. Planificarea e totul. (Dwight Eisenhower)<br />Sun Photo     YouTube

andreic200

Buna seara. Am o mare rugaminte imi trimiti si mie referatul?
Multumesc anticipat.

pharaonu75

Planurile nu inseamna nimic. Planificarea e totul. (Dwight Eisenhower)<br />Sun Photo     YouTube