Mesaj de inceput

Creat de georgemit, Noiembrie 22, 2012, 09:09:33 PM

« precedentul - următorul »

georgemit

Urmaresc de mult discutiile de pe acest forum si in cele din urma m-am hotarat sa fac pasul catre familia celor inscrisi fapt care l-am facut in aceasta seara in speranta ca voi fi bine primit in familia dumneavoastra. Sunt un incepator in ale albinaritului si sper ca sa reusesc in aceasta activitate pe care intentionez sa o transfor in hoby. Va urez tuturor numai bine si bun gasit. GEORGE

orbanstefan64


ioanardelean55


Bine ai venit printre noi . =D> =D>, iar din partea mea ;

     MULT SUCCES  :bzz:

stefan1

  Bun venit, George! Vine iarna si timp mai mult de stat la taclale si timpul petrecut pe forum cred ca este un timp placut si util. Da-ti si zona de unde esti, ca e posibil sa fi vecin cu alti forumisti cu care poti colabora mai strans.    :hi:
Nimic nu costa mai mult decat nestiinta! (Legea lui Moisil)

relutu

Bine ai venit si succes in apicultura. =D>

bee_lover

Bine ai venit si la cat mai multe familii de albine!  :hi:

abeja

Bine ai  venit  si  spor  la  treaba. :hi: =D>

pharaonu75

Citat din: georgemit din Noiembrie 22, 2012, 09:09:33 PM
Urmaresc de mult discutiile de pe acest forum si in cele din urma m-am hotarat sa fac pasul catre familia celor inscrisi fapt care l-am facut in aceasta seara in speranta ca voi fi bine primit in familia dumneavoastra. Sunt un incepator in ale albinaritului si sper ca sa reusesc in aceasta activitate pe care intentionez sa o transfor in hoby. Va urez tuturor numai bine si bun gasit. GEORGE

Bun venit pe forum!  :hi: :hi:
De unde esti, cati stupi ai si de cand ai inceput sa practici apicultura?
Planurile nu inseamna nimic. Planificarea e totul. (Dwight Eisenhower)<br />Sun Photo     YouTube

georgemit