Cum se schimba viata d-voastra, sub administratia USL?

Creat de NiKoN, Decembrie 10, 2012, 05:59:52 PM

« precedentul - următorul »

pistol28

Kov iulian
a scris "Tipul asta la 14 ani si-a construit singur acasa un reactor nuclear"
......................................

Şi când te gândeşti că a fost nevoie de 5 (cinci) ani, ca marile companii să se hotărască unde să înceapă EXPERIMENTELE pentru o posibilă primă centrală nucleară, bazată pe FUZIUNE (inversul tehnologiei actuale FISIUNE).
A câştigat FRANŢA dar problemele tehnice le-au dat mare bătaie de cap şi astăzi mai caută soluţii tehnice.

In ceea ce priveşte invaţământul actual, care a trecut de la INTENSIV la EXTENSIV, adică de la aproximativ 30 000 studenţi/an inainte de '89 la peste 130 000 studenţi/an, a diluat noţiunea de studii superioare şi au ajuns să fie cu 2 licenţe la *coada vacii* până la 20 bucăţi, că atât şi-au putut permite a cumpăra.

Subinginerii (cei cu 3 ani de facultate) au fost transformaţi în licenţiaţi şi s-a creeat confuzie iar cei vechi cu  4 sau 5 ani de facultate tot (licenţiati) au fost inlocuiţi treptat de *subingineri* , deh - aveau licenţă. Abia acum, târziu şi au dat seama de măgărie şi au început cu studii superioare de scurtă durată licenţiaţi să fie echivalaţi cu subinginerii nu cu inginerii.

Eliminarea şcolilor de meserii *PROFESIONALE* a fost una din metodele de *subminare a economei naţionale* prin creearea de liceeni, ca materie primă pentru facultăţile particulare, care s-au dovedit a fi SRL-uri care vindeau hârtii pe post de diplome, dar cine patronau SRL-uri de diplome pe bani?

Dascălii sunt meseriaşi în arta de a şlefui caractere nu de a băga biblioteci în capul elevilor, ei sunt produsul FILOZOFIEI/FILOSOFIEI de învăţământ a statului ROMÂN care iroseşte generaţie după generaţie căutând calea optimă de şlefuire a caracterelor/caratelor elevilor.
V-a mai trece mult timp până ce se vor lămuri cum stă treaba cu învaţămîntul: interdisciplinar, practica legată de teorie,  jonglarea cu informaţiile nu creearea de biblioteci în capetele elevilor şi aceştia doar să le reproducă.
Creearea de clase pentru supradotaţi, care să nu mai aştepte după mediocrităţi iar incapabilii să fie lăsaţi repetenţi, pentru că aceştia din urmă tot acolo vor ajunge chiar dacă au DIPLOMĂ.

M-a luat valul, dar stau cuminte în colţul meu şi-mi trece.

Trebuie sa stii sa vezi,
ca sa prevezi
si sa prevezi ca sa previi