Tava pentru descapacit

Creat de sandupop, Aprilie 24, 2013, 10:13:46 AM

« precedentul - următorul »

sandupop

As dori sa-mi fac o tava pentru descapacit dintr-o tava de inox pe care o am, si de doua zile caut niste schite pentru a confectiona suportul ramelor, lunile trecute am gasit undeva niste poze dar intre timp am formatat calculatorul si nu mai stiu unde le-am vazut, asa ca va rog sa ma ajutati cu o poza sau o schita de suport pentru rame, pe care sa il pot pune pe o tava sau un lighean  :thanks: :thanks:
Nu trageti!! ...Sunt incepator.

davcosti

Uite 2 poze la Tavă descăpăcit standard,cu suport două rame dacă vă ajută
http://davcosti.sunphoto.ro/ Tot timpul învățăm!

sandupop

Multumesc pentru poze, simplu si practic... :thanks: cred ca o aleg pe cea din prima poza.
Nu trageti!! ...Sunt incepator.

bismark

   Sandocane cea mai simpla cuva de descapacit am facut-o eu dintr-o cuva de masina de spalat Alba Lux la care i-am atasat un gratar din electrozi de inox si un robinet cu o sita in partea de jos  si gata cea mai stabila cuva la care poti adapta cutitul in V incalzit cu aburi si ai un utilaj perfect.Eu vreau sa-i atasez un rotisor invirtit de un motoras de 12 v de la parbriz care sa-l reglez sa ia numai capacirea. Acest rotisor sa fie incalzit ori cu aburi ori cu o rezistenta electrica.Cu respect
Nimic nu-i mai dulce ca miere ca si lui Dumnezeu ia placut de a facut albina.http://bismark.sunphoto.ro/

mosunick

BISMARK ne arati si o poza a cuvei cu masa de descapacit? Pare interesanta ideea.
Merci!!!
"There is little difference in people, but that little difference makes a big difference. The
little difference is attitude. The big difference is whether it is positive or negative." - W. Clement Stone

sandupop

Citat din: bismark din Iunie 02, 2013, 02:08:23 PM