ce tratament aplicati?????

Creat de dragos2006, Iulie 20, 2008, 05:30:18 PM

« precedentul - următorul »

D006

sunt incepator am si eu o intrebare ce tratamente aplicati in perioada urmatoare(dupa floarea soarelui) mavrirol altceva? mutumesc anticipat :hi:

D006

eu am inceput un tratament cu BeeVital, 15 ml pt fam, repetat la o saptamana.

D006

multumesc doaR BeeVital, atat? pana in ce data tratati? :hi:

bucovineanu

La acest moment este indicat un tratament cu Varachet forte, care se aplica  respectand indicatiile din prospect. Tratamentul cu Mavrirol  are eficienta scazuta in aceasta perioada deoarece albinele vor propoliza benzile micsorand eficacitatea tratamentului. Inca doua sau trei tratamente cu Varachet sunt indicate sa se faca in lunile septembrie octombrie la interval de 7 zile, ultimul tratament cu Varachet trebuind sa fie facut atunci cand nu mai este puiet in stup.Abia dupa aceea este indicat sa se puna benzile cu Mavrirol, la sfarsitul lunii octombrie.

balasbebe

In aceasta perioada, este foarte important sa se inceapa un tratament pentru varroa. Daca asteptam pana nu mai este puiet in stupi, este prea tarziu.
Inainte de a face acest tratament trebuie controlat daca este sau nu o infestatie mai mare . Prin sondaj, cautam cu forculita. Mai cautam si cu 2-3 benzi de varachet.

D006

va multumesc mult astept si alte sugesti :hi:

D006

Domnilor da pentru cei care fac inca productie unde ii sfatuiti sa faca tratamnete cu varachet. Pe cuvant de onoare vorbiti de varachetul asta de parca ar fii ceva asa o substanta oarecare. E OTRAVA DOMNILOR. A fost dovedit ca are remanente in ceara si in miere. pentru cei ce executa tratamente in productie sa mentioneze pe eticheta ``FAc tratament cu OTRAVA``. Valabil si pt mavrivol care scrie clar in prospect ca nu se executa tratamente in sezonul activ :hi:

bucovineanu