Ansamblare rame

Creat de nx-01, Aprilie 28, 2013, 04:27:20 PM

« precedentul - următorul »

nx-01

Salut,
Sunt incepator si nu am scule speciale pentru ansamblarea ramelor. Merg ansamblate cu cuisoare sau aracet pentru lemn?

pistol28

Trebuie sa stii sa vezi,
ca sa prevezi
si sa prevezi ca sa previi

nx-01


xvader

eu nu am asamblat niciodata ramele cu aracet, vad ca acum e la moda.
intotdeauna am folosit numai cuisoare de 4-5 cm, subtiri de 1,2 - 1,8 mm si a fost sufficient.

orbanstefan64


Adrian Roman

ca sa pastreze 90 de grade la unghiuri si planeitatea, altfel, dupa un an s-ar putea sa iasa numai speteaza ramei din cauza propolizarii. Si nu merita economia de o picatura de aracet/rama ! Lemnul lucreaza tot timpul, mai ales la caldura si umezeala din stup...

marius_vfp

Citat din: nx-01 din Aprilie 28, 2013, 04:27:20 PM
Salut,
Sunt incepator si nu am scule speciale pentru ansamblarea ramelor. Merg ansamblate cu cuisoare sau aracet pentru lemn?

daca privesti urmatorul film , pune mana si construiesteti un jug ca cel din film si o sa fii fericit , daca nu ai pistol pneumatic baga cuisoare si e suficient si nu uita de aracet.

spor

Frames & Frame Assembly - Part 4 - Jigs and Air Nailers
stiu cate ceva din tot nu totul din ceva

xvader

am montat nitele rame pana acum, fara aracet, de nitel timp am si o lada speciala de montare,...e mai lejer, dar tot nu vad utilitatea aracetului.
NICIODATA nu mi s-a intamplat sa se desfaca rama cu fagure pe ea.

mihai_2b3

eu cred ca dispozitivul lui Dan Margarit este mai simplu de realizat si de lucrat cu el.

Apicultura la distanta - Asamblarea ramelor

xvader

asa este mihai, dupa dan margarit m-am luat si eu...el face lucrurile sa para atat de simle si de usor de facut...

marius_vfp

Citat din: mihai_2b3 din August 19, 2013, 10:56:28 AM
eu cred ca dispozitivul lui Dan Margarit este mai simplu de realizat si de lucrat cu el.

Apicultura la distanta - Asamblarea ramelor