Stup agresiv

Creat de Fifi, Februarie 07, 2017, 07:08:00 AM

« precedentul - următorul »

Fifi

buna dimineata.
Va rog sa ma sfatuiti/ajutati cu urmatoarea problem.
Sunt incepator si anul trecut am cumparat un roi de albine cu regina tanara imperechita din 2016.
Problem este agresivitatea foarte mare de cate ori vreau sa lucrez la el daca ridic podisorul sunt atacat indiferent cu ce sunt imbracat si chiar daca dau si cu fum.
Sunt incepator va rog sa dati cu sfaturi si nu cu pietre.

tinumaftei

Citat din: Fifi din Februarie 07, 2017, 07:08:00 AM
buna dimineata.
Va rog sa ma sfatuiti/ajutati cu urmatoarea problem.
Sunt incepator si anul trecut am cumparat un roi de albine cu regina tanara imperechita din 2016.
Problem este agresivitatea foarte mare de cate ori vreau sa lucrez la el daca ridic podisorul sunt atacat indiferent cu ce sunt imbracat si chiar daca dau si cu fum.
Că să eviți această problemă trebuia să consultați listele de la DSV cu crescătorii de regine din rasele de albine fara ac.

Eugen B

Se vede ca esti incepator. Cand lucrii la stupi trebuie sa fi ca doctorul. Si nu parfumat si alte cele.
Trebe lucrat usor si cu grija. Si vei reusi

oroles

Daca e vorba despre un singur stup schimba matca cu una cumparata din alta zona apicola si de la un apicultor pe care l-a preocupat blandetea albinei si implicit a facut selectie.

Pentru rautaciosul de @tinumaftei: Am avut un stup ziceai ca sunt albine ucigase. Teroare! Oricat de avansat erai daca nu veneai blindat nu le faceai fata.
Moinesti - jud. Bacau - 31 de ani

tinumaftei

Citat din: oroles din Februarie 07, 2017, 11:26:30 AM
Daca e vorba despre un singur stup schimba matca cu una cumparata din alta zona apicola si de la un apicultor pe care l-a preocupat blandetea albinei si implicit a facut selectie.

Pentru rautaciosul de @tinumaftei: Am avut un stup ziceai ca sunt albine ucigase. Teroare! Oricat de avansat erai daca nu veneai blindat nu le faceai fata.