Recomandare model stupi verticali

Creat de dragos2006, Februarie 26, 2010, 07:05:06 PM

« precedentul - următorul »

D006

Salutare,
Dupa cum am mai mentionat intr-un post la rubrica de prezentare, sunt incepator si intentionez sa imi achizitionez un nr de 4 stupi verticali cu magazii cu tot. Mi s-a parut un model interesant cel al domnului "milu", si am vazut pe forum ca cineva produce acel model. Dar am sa va rog sa imi recomandati cel mai bun model(considerat de d-voastra). Va multumesc anticipat!

D006

10 rame si fund de plasa ca sunt mai usor de transportat singur din loc in loc.

bucovineanu

E greu de stabilit care model de stup vertical este cel mai bun. Daca o sa intrebi pe cineva care are stupi pe 12 rame 1\1 cu magazie 1\2 o sa spuna ca acesta e cel mai bun. Daca o sa intrebi pe cineva care are stupi pe 10 rame 1\1 cu magazii 1\2 o sa spuna ca acela e cel mai bun. La fel in cazul ME. Fiecare are avantaje si dezavantaje.In lume cel mai raspandit este stupul ME, care in ultima vreme castiga teren si la noi.

D006


marcel68

Are cineva schite de rama sau de cutii de la ME???

PricopArthur

Citat din: BunikuAstept mai multe recomandari!!!
Poti primi mai multe recomandari daca stim ce vrei de fapt. Daca vrei 10 stupi in fundul curtii e una, daca vrei sa faci 200 - 300 de stupi si sa colinzi campiile insorite ale patriei e alta.
Poti face pastoral pe langa casa, sau sa umbli  mereu cu ele.
Cat timp ai sa acorzi acestei indeletniciri si cat ai invatat pana acum despre apicultura.
Si intrebarile pot continua.
Miere multă şi inimă curată!

Florin-braileanul (FlorinI)

http://florinbr.sunphoto.ro

Bee ... smart!, Bee ... happy!
Pentru prieteni: 0726.111.333

D006

Aproximtiv 5-6 stupi in fundul curtii!!!
Cat despre invatat, inca la stadiul de 0, pe o scara de la 1-10!
Timp pot acorda cat este necesar!
Dar trebuie sa imi spune-ti verde-n fata: "Frate eu pe x ti-l recomand deoarece....."!
Cu mii de multumiri,
Florin

marcel68


Florin-braileanul (FlorinI)