zbor de curatire

Creat de mirel-radu, Decembrie 23, 2013, 08:49:43 PM

« precedentul - următorul »

mirel-radu

Va salut ! Sunt un incepator al apiculturii si un nou utilizator pe acest site , unde am citit mai multe postari si mi-am zis sa-mi satisfac si eu o curiozitate . Astazi , 23 dec  , albinutele mele au iesit la al doilea zbor de curatire . numai ca la un stup mi s-a parut o neregula : erau foarte multe afara  ,ceva de genu "o barbita " si langa stup cam o mana zdravana de albine scoase din stup ,  iar pe urdinis mai multa tocatura de ceara fata de ceilalti.Credeti ca albinutele mele au de suferit de au murit asa multe si stau pe afara chiar daca au hrana suficienta ,  si zgomotul produs pana acum cand le ascultam era normal ca la ceilalti stupi?
sunt succese care te injosesc si infrangeri care te inalta

tassevasi

  Bine  ai venit  pe  forum .
     Stai  linistit  ca  totul e  bine ,au scos  mortaciunile  afara , fac  curatenie  e normal  sa fie  mai multe  moarte  la un stup  mai puternic  unde  ai albina  multa .
    Daca mai e cald  te poti  uita in el  si  verifici  cum stai cu  hrana , condensul , mucegaiul  si  cit de  bine l-ai stins .
   Numai bine .

stefan1

 Rosaturile sunt ca de capacele sau mai mari? Daca sunt resturi de ceara ar putea sa fie un soarec in stup. Dar cel mai bine urmareste albinele moarte scoase. Daca sunt fara cap si torace, atunci sigur ai soarec in el. Atentie, e vorba de albinele scoase atunci din stup. Afara ai putea gasi stfel de albine fara cap si torace dar mancate de pitigoi.
Nimic nu costa mai mult decat nestiinta! (Legea lui Moisil)

mirel-radu

Rosaturile sunt ca de capacele,iar albinele erau intregi ,deocamdata am scapat de grija asta .Va multumesc pentru raspunsurile date rapid .CRACIUN FERICIT ! si tot ce va doriti.








sunt succese care te injosesc si infrangeri care te inalta

dorindafi

a treia zi de zbor
CODUL  e   LEGEA
         0763650092

mirel-radu