Albine agresive

Creat de Dann01, Iulie 02, 2012, 06:23:38 PM

« precedentul - următorul »

Dann01

Buna ziua,

De cateva zile ma confrunt cu o probleme,albinele mele aflate in pastoral sunt ff agresive, nu  poti trece pe langa stupi decat ff bine echipat, nu mi explic de ce pentru ca au un cules relativ bun nu le am deranjat prea tare , si nu sunt ''rasa agresiva'' ca sa zic asa, adica pana acum nu am avut probleme de genul asta, efectiv imi era frica de ce se putea intampla daca ar trece un strain prin apropierea locului de pastoral.  Cam care ar putea fi cauzele, cu ce as putea sa fi gresit?

multumesc ,

C@T@LIN

salut.eu am observat o agresivitate mai accentuata la stupii aflati in plin soare fata de cei aflati la umbra.sunt incepator deci e doar o parere.

morozan simion

buna ziua, de 2 saptamani ma confrunt cu o situatie de neinteles, un roi de anul trecut , pasnic pana la inceputul lunii aprilie acuma a devnit agresiv, chiar foarte agresiv, oare care este problema? dati-mi un sfat.
multumiri anticipate

gore

Agresivitatea din cauza vremii, si la mine e la fel, niciodata nu am lucrat cu manusi, dar acum sunt nevoit se le utilizez. Chiar daca e cules, tot la fel, la rapita e si mai si.
A gresi este omeneste...totusi, a da vina pe altul este si mai omeneste."Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun. Intai trebuie sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun." -- W. Edwards Deming

morozan simion

au fost pasnice pana acuma, am lucrat la ele numai pe vreme frumoasa .cu fum,incet , fara sa bruschez, dar ieri am observat ca si la distanta de aproximativ 8-10 m de stupina m-au atacat, pana cuma nu am mai patit asa ceva
oare daca schimb matca, seisi va revenii?

filip

Peste tot se manifesta in perioada asta iritarea albinelor.Partea buna e ca sare mierea din ram deci sunt iritate dar au cules.Am si eu albine foarte blande dar acum sunt agresive.Eu nu sunt ingrijorat de faptul asta.