UN INCEPUT PROMITATOR...

Creat de niculita, Noiembrie 28, 2012, 07:11:08 PM

« precedentul - următorul »

niculita

Buna seara si bine v-am gasit.Ma numesc Nicu , am 42 de ani si sunt pensionar.Sunt un incepator in ale albinaritului,dar a inceput sa-mi placa ff mult.In urma cu cca 6 luni de zile din discutiile purtate cu un coleg mi-am dat seama ca stuparitul este ceva frumos si ff placut.Fapt pentru care dupa ce m-am pus serios pe studiat de pe forum cit si din alte surse(cunostinte,carti),m-am hotarit si mi-am cumparat in urma cu 3 luni de zile un nr de 6 stupi orizontali pe 10 rame.Bineinteles ca atunci cind i-am cumparat de la Vaslui am luat pe cineva cu mine mult mai priceput in asa ceva.Dupa ce mi i-am vazut acasa(in lazi imprumutate de la acel coleg)m-am apucat si mi-am facut proprii mei stupi in care mi-am mutat albinele.Dupa ce m-am mai documentat mai bine mi i-am impachetat pentru iarna facind cuibul in partea dreapta,punindu-le deasupra peste podisor un strat de carton,o bucata de panura de lina si alta bucata de carton peste panura.Urdinisul l-am inchis lasind liber cam 3 cm,iar in fata am pus  capcanele pentru soareci cum am citit pe forum.In spatele stupilor am construit un paravan contra vintului din leaturi cu carton asfaltat.Si iata ca dupa multe studii pe forum cred ca i-am impachetat bine.Oricum multumesc tutror celora care sunt mai vechi in ale meseriie de apicultor pentru toate postarile si sfaturile.