Ajutor

Creat de Ionuț Mihalache, Octombrie 06, 2013, 06:59:43 PM

« precedentul - următorul »

Ionuț Mihalache

Va rog o părere dacă se poate

marian sima

Un stup bezmetic care a ramas fara populatie.

Obombo

Daca are albine putine, afumale bine ca sa isi umple gusile cu miere, muta stupul din loc si scutura ramele.

Ionuț Mihalache

Aceea este poza dupa ce am scuturat rama de albine. Un vecin care are stupi a spus ca este puiet varos dar nu știu ce sa cred mentionez ca sunt începător si as dori mai multe păreri

Ionuț Mihalache

Stupul are destula populație dar din câte am observat a rămas fără matca a făcut botci de salvare si a depus oua de trântori care dupa o săptămana arătau așa si mierea care era suficientă pt iernat a rămas foarte putina

marian sima

Eu ti-am spus ala e un stup bezmetic,distrugel ca provaci furtisag,inveti si viespile la miere .
Merge si ce spune Obombo dar tebuie putina grija.

Obombo

Citat din: Ionuț Mihalache din Octombrie 06, 2013, 08:55:41 PM
Aceea este poza dupa ce am scuturat rama de albine. Un vecin care are stupi a spus ca este puiet varos dar nu știu ce sa cred mentionez ca sunt începător si as dori mai multe păreri
Ionut, nu ai nevoie de mai multe pareri, ti-ai raspuns singur in ultima postare (sper ca ai cel putin un manual de apicultura si stii ce e aia familie bezmetica).
Cat despre vecinul tau, invita-l pe Apiardeal, poate cine stie, mai invata ceva nou. Stupul ala o fi avand si puiet varos, seitampla des ca o familie bezmetica in stadiu avansat sa prezinte si vvero boala a puietului, dar nu e asta problema principala. Daca-l scapi de puietul varos nu inseamna ca ai salvat familia.

Ionuț Mihalache

Ok am înțeles dar in stup am găsit si o matca din câte am citit nu ar trebui sa o omoare?si as dori sa știu cum rezolv problema supului bezmetic pas cu pas dak se poate

SPYKAL

Citat din: Ionuț Mihalache din Octombrie 06, 2013, 10:53:43 PM