Se mai dau bani pentru apicultura in programul 2014-2020 fonduri nerambursabile?

Creat de Gib Cristian, Decembrie 30, 2014, 04:56:48 PM

« precedentul - următorul »

Gib Cristian

   Am citit ca minimul pentru instalarea tanarului fermier este de 15.000 euro . Care ar fi conditiile pentru a ii putea primi?  Eu am diploma, 50 familii de albine, teren si sunt student...
http://dinstup.ro/miere-de-albine - Site prezentare produse apicole

Eugen B

Inca nu se stie nimic concret. Cand se va sti sigur vei afla aici pe site la fonduri europene. Eu din cate stiu doar la anu prin februarie-martie se va sti ceva. Pana atunci asteptam.

iulian61

Eu stiu ca vor fi doar 10000 de proiecte pt ferme de subzistenta(15000euro) si nu cred ca iti ajng cele 50 de familii si inca o conditie noua este aceea ca solicitantul nu trebuie sa fie angajat


D006

Citat din: iulian61 din Decembrie 30, 2014, 09:37:58 PM
Eu stiu ca vor fi doar 10000 de proiecte pt ferme de subzistenta(15000euro) si nu cred ca iti ajng cele 50 de familii si inca o conditie noua este aceea ca solicitantul nu trebuie sa fie angajat

  Dreptul la munca este garantat de constitutie . Si din acest motiv noi nu avem nici azi bani prin noul PNDR.

ALBINEL 1984

Citat din: Gib Cristian  Eu am diploma, 50 familii de albine, teren si sunt student...
/quote]

neoficial ,sunt avantajati cei de la agronomie

stefy.costea

La Targul Apicol din Slobozia de anul viitor o sa aduc ca si in anii precedenti, la discutii, persoane implicate in procesele de decizie ale apiculturii romanesti care sa ne dumireasca asupra unor lucruri care ne intereseaza.
Poarta-te cu aproapele tau asa cum ai vrea sa se poarte el cu tine

ionel07196555

Un lucru laudabil ca aduceti acei oameni .
Sper sa vina cu temele facute .
Sper sa nu se lase cu diplome ca la BUCURESTI tocmai lu cine a pus impozit in apicultura .
Anu acesta daca vor veni [ma indoiesc ] vor avea de dat explicati multe.