totul pana la bani....

Creat de alexandruCL, Mai 18, 2011, 10:58:26 PM

« precedentul - următorul »

alexandruCL

vad ca nimeni nu mai zice nimic referitor la plata hosting-ului. cand e vorba de dat bani, toata lumea tace malc.... urat, foarte urat..... :redcard:
unde sunt vanzatorii de echipamente, stupi, mancare, si altele?... unde sunt stuparii cu sute si sute de colonii de albine, cu productii record de polen si de miere?... unde sunt fruntasii forumului cu sute si sute de postari?...unde sunt codasii?... unde sunt incepatorii?... unde sunt avansatii?... samd.
ar fi bine oare, ca accesul pe forum sa fie pe baza de abonament anual?... nu stiu... zic si eu...

D006

  Cat timp forumul se deschide cu o mare reclama in susul paginii cred ca nu mai este nevoie de bani din alta parte . sa mai spun si de celelalte reclame ????????????????
  Daca forumul se curata de reclamele la scanduri vandute drept stupi platesc eu toata suma , pana atunci sa plateasca cine isi face reclama !

alexandruCL

vorbim de acelasi forum? mie mi se descide cu un chat....
esti sigur ca administratorul (sau proprietatul, sau ce o fi el) incaseaza bani din publicitate?

orbanstefan64

dupa  cite stiu nimeni nu incaseaza nimic

Kov iulian

Citat din: alexandruCL din Mai 18, 2011, 10:58:26 PM
vad ca nimeni nu mai zice nimic referitor la plata hosting-ului. cand e vorba de dat bani, toata lumea tace malc.... urat, foarte urat..... :redcard:
unde sunt vanzatorii de echipamente, stupi, mancare, si altele?... unde sunt stuparii cu sute si sute de colonii de albine, cu productii record de polen si de miere?... unde sunt fruntasii forumului cu sute si sute de postari?...unde sunt codasii?... unde sunt incepatorii?... unde sunt avansatii?... samd.
ar fi bine oare, ca accesul pe forum sa fie pe baza de abonament anual?... nu stiu... zic si eu...