Despre PROSTI si PROSTIE

Creat de dragos2006, Ianuarie 16, 2012, 07:28:42 PM

« precedentul - următorul »

Alutus

Citat din: andrei_salaj din Ianuarie 17, 2012, 01:02:15 PM
Avea bunicul o vorba Dumnezeu sa-l ierte:

"Copile,si de la cel mai prost om poti sa inveti un lucru bun.Asa ca nu atribui acest cuvant nimanui."
Cinste tie Andrei!.
Pe de alta parte ii ofer d-lui doctor ocazia de a-mi impune un dram de respect (doar un dram) aducand un argument in favoarea superinteligentei domniei sale: copia diplomei de medic. Mentionez ca in familia mea si in constiinta celor prosti, sunt considerati medici, absolventii urmatoarelor facultati si universitati de medicina : Carol Davilla din Bucuresti, Universitatile de STAT din: Cluj, Iasi, Timisoara,Tg Mures si Craiova.
Sa nu uiti Darie!

albine

Orice om are dreptul la libertatea opiniilor si exprimarii .De cand a murit bunicul nu m-a pacalit nimeni.

Alutus

Citat din: Alutus din Ianuarie 18, 2012, 08:56:06 AM
Citat din: andrei_salaj din Ianuarie 17, 2012, 01:02:15 PM
Avea bunicul o vorba Dumnezeu sa-l ierte:

"Copile,si de la cel mai prost om poti sa inveti un lucru bun.Asa ca nu atribui acest cuvant nimanui."
Cinste tie Andrei!.
Pe de alta parte ii ofer d-lui doctor ocazia de a-mi impune un dram de respect (doar un dram) aducand un argument in favoarea superinteligentei domniei sale: copia diplomei de medic. Mentionez ca in familia mea si in constiinta celor prosti, sunt considerati medici, absolventii urmatoarelor facultati si universitati de medicina : Carol Davilla din Bucuresti, Universitatile de STAT din: Cluj, Iasi, Timisoara,Tg Mures si Craiova.
Nu te panica. Respira adanc si mai cauta. Incearca si pe la vecini, cine stie,poateee... Baneasa nu se pune.
Sa nu uiti Darie!

pharaonu75

Stiti care este culmea prostiei?

O politista blonda! =)) =))
Planurile nu inseamna nimic. Planificarea e totul. (Dwight Eisenhower)<br />Sun Photo     YouTube

Alutus