taxe si impozite

Creat de dragos2006, Februarie 08, 2010, 10:36:04 PM

« precedentul - următorul »

D006

stiti daca pentru vagon apicol se plateste impozit la primarie? va multumesc.

D006

multumesc.
sunt incepator cu vagonul.

D006

a

D006

Impozitul este apoximativ acelasi si la alte primarii, functie de tonaj(5-7 t).Mai aveti nevoie de asigurare  pe 6 luni, ~60roni.pop

D006


D006

Am accesat masura 141 ,obligatori a trebuit PFA,acum na-au chemat la  finaciar sa ne anunte ca in anul 2010 ne pun la impozit.
O fi legal???
MULTUMESC.

crombra

Citat din: ssl701506Am accesat masura 141 ,obligatori a trebuit PFA,acum na-au chemat la  finaciar sa ne anunte ca in anul 2010 ne pun la impozit.
O fi legal???
MULTUMESC.
NU. La ultima sedinta la noi la asociatie a fost prezentata pe larg situatia fiscala in cazul 141. Daca fiscul afirma asa ceva, ai dreptul sa ceri sa-ti arate baza legislativa dupa care zic ei ca se impoziteaza.
Mierea e dulce :)  :) dar cu cata  truda amara se scoate :sad: :sad:.
                                                  
http://crombra.sunphoto.ro/

D006

Am intrat pe saitul ministerului finantelor si codul fiscal pe 2010 e clar : apicultura nu se impoziteaza!!!
 
   E simplu , totul este pe net :
Norme metodologice:
Art. 42 k)
9. În categoria veniturilor din agricultură şi silvicultură considerate neimpozabile se cuprind:
- veniturile realizate de proprietar/arendaş din valorificarea în stare naturală a produselor obţinute de pe terenurile agricole şi silvice, proprietate privată sau luate în arendă. Începând cu data de 1 ianuarie 2009 sunt impozabile veniturile băneşti realizate din valorificarea produselor agricole obţinute după recoltare, în stare naturală, de pe terenurile agricole proprietate privată sau luate în arendă, către unităţi specializate pentru colectare, unităţi de procesare industrială ori către alte unităţi, pentru utilizare ca atare.