Ajutor! miere una cu pamantul!

Creat de johnysibiu, Iulie 25, 2012, 12:20:20 AM

« precedentul - următorul »

johnysibiu

Dati-mi un sfat! La manipularea butoaielor de plastic, unul mi-a scapat pe jos.S-a spart si continutul s-a imprastiat pe pamant.Am adunat repede cu lopata tot ce se putea aduna .

S-a intamplat in miezul zilei, pe arsita asta, la cativa metri de stupina cu 40 de familii.Spaima de un posibil furtisag m-a facut sa lucrez ca un motoras.

C e pot face cu mierea amestecata cu pamant? O mai pot folosi la ceva ? In gospodarie? in boasca de prune? nu iese gustul de pamant?

stefan1

  Eu cred ca redata familiilor pentru stimulare fie in toamna fie in primavara. Cel putin cea care nu este prea amestecata cu pamant, poate fi redata albinelor sa o reproceseze.
Nimic nu costa mai mult decat nestiinta! (Legea lui Moisil)

Kiwi Bee

Mierea trebuie redata la albine cit de mult posibil ca si completare de sfirsit de sezon. Eu folosesc pungi puse peste rame cind am ceva miere de dat la albine.

O alta metoda ar fi sa diluez mierea asta cu apa si sa faci un sirop. Astfel pamintul de depune(in 24 de ore) la fundul recipientului folosit de tine si tu te foloesti doar de sirop. Dacal faci sirop eu recomand sal folosesti foarte repede si sa nul ti pe caldurile astea de la voi.

Daca ai avut boli la albine anul acesta atunci nuti recomand sa dai mierea asta la albine ca nu faci altceva decit imprastii soprii bolii si la celelalte familii.

Miam adus aminte de un banc:
-merge pacientul al doctor si doctoul dupa consultatie ii recomanda sa meraga la bai de namol. Ii arata diferite brosuri la diferite statiuni balneo si ii spune pacientului ca namolul trebuie aplicat cit mai gros pe piele pe tot corpul. Pacientul surprins de simplicitatea tratamentului uimit il intreba pe doctor daca intreadevar namolul actioneaza asupra vaselor de singe imbunatatind astfel sistemul immunitar si ca el se va vindeca.