IN CE LOC AR TREBUI ASEZATA STUPINA IN PASTORAL

Creat de Suba Viorel, Aprilie 18, 2012, 05:20:56 PM

« precedentul - următorul »

Suba Viorel

Sunt incepator in a practica stuparitul in pastoral si as vrea sa stiu ce conditii mi-ar trebui sa imi amplasez stupina  :D

ion patrut

stupina in pastoral practic ar trebui asezata intru-n loc unde sunt foarte multe flori .Am glumit nu practic acest model de apicultura(sper ca nu te-ai suparat)

D006

Citat din: Suba Viorel din Aprilie 18, 2012, 05:20:56 PM
Sunt incepator in a practica stuparitul in pastoral si as vrea sa stiu ce conditii mi-ar trebui sa imi amplasez stupina  :D

In  primul rand nu  fa  ca  altii,nu  abuza de  bunatatea  omului,cere  permis de  la  proprietarul  pamantului.,evita  masivele  aglomerate,nu  te  certa  cu  nimeni si  asa  mai  departe.....
Trebuie  mers  in  recunoastere pe  timp  de  ziua pt  a  fixa locul de  instalare  a  stupilor si  PRACTICA  O  APICULTURA  CURATA.

George N

poti amplasa pavilionul in directia de zbor a altor albine ..?  daca nu , ce-i pot spune ca  sa caute alt loc..? :sad:

George N

....ma autocorectez: ce-i pot spune celui care a venit cu pavilionul si fara sa se uite prea bine in jurul lui amplaseaza ,din greseala sau fara sa il intereseze , pavilionul chiar in directia de zbor a altor stupine..? ce pot face eu care eram deja acolo cu stupina  pe stationar de ani de zile..?

George N

......am gresit undeva cind am pus intrebarea de mai sus..?  :sad:

stefan1

Citat din: George N din Iunie 12, 2012, 04:14:52 PM
......am gresit undeva cind am pus intrebarea de mai sus..?  :sad:

  Nu ai gresit cu nimic, dar este o perioada cand stuparii au mult de lucru in stupine si mai putin timp pentru forumuri.