Romania in haos politic

Creat de dragos2006, Octombrie 13, 2009, 08:20:24 PM

« precedentul - următorul »

tinumaftei

Pai, Stefan! Cine a cerut salarii mari, avantaje materiale (locuita de serviciu), pensii speciale?
Gogu de la scularie?
NUUU!
Magistratul si magistrata!
De ce?
Ca sa judece corect!
Prin urmare, daca nu primesc acest set de masuri, vadit discretionare, nu mai aplica legea corect.
Avem a face, prin urmare, cu un santaj, solicitare de mita si mituire propriu-zisa!
Cine face asta?
Justitia!!! Aia cu care unii sunt toata ziua in gura, de ai zice ca nici la tronul lui Dumnezeu nu gasesti personaje mai profesioniste ca in justitia romaneasca!
Sunt aceste avantaje materiale uriase o garantie pentru incoruptibilitatea magistratilor?
Nu! NU!
Si avem numeroase exemple care au fost evidentiate doar prin prisma faptului ca erau supravegheate alte "tinte".
Ca daca ar fi judecatorii si procurorii supravegheati 100% intr-un an de zile 70% ar fi la brutarie. 

stefan1

Citat din: tinumaftei din Octombrie 23, 2018, 10:33:49 PM
... Cine a cerut salarii mari, avantaje materiale (locuita de serviciu), pensii speciale?
...
Ca daca ar fi judecatorii si procurorii supravegheati 100% intr-un an de zile 70% ar fi la brutarie.

  Din pacate "Cine'mparte - parte-si face!" In Parlament proportia celor care au formatie juridica este foarte mare iar cei care nu aveau si-au 'cumparat' una prin nu stiu ce Universitate prin corespondenta. Tot noi suntem de vina ca am lasat sa isi tot legifereze o gramada de facilitati si drepturi. Eu eram stupefiat cand dupa '90 toti care au putut sa forteze niste cresteri de venituri o faceau si lumea era de acord, ca si cand acei bani nu erau luati din punga comuna, incat pentru cei care ramaneau nu mai erau destui bani. A fost un dezmat si cu grupele de munca, cu suplimentari pana la 50% a salariilor din grupe, cand si un procent de 10-20 % aduce un castig care se simte, cu reducerea varstei de pensionare pentru o gramada de profesii etc. Parca Benjamin Franklin care a fost si un important om politic, spunea: "Atentie la cheltuielile marunte! Gaurile mici scufunda marile vapoare!"
  Si eu cred ca este o mare coruptie in lumea Justitiei de la noi. Vezi, deea poate era nevoia unui efort serios in depistarea acestor retele de coruptie si Securitatea trebuia sa aiba un rol in a supraveghea si a depista derapajele si din acest domeniu.
  Domnul Isus spunea in Matei 5:13  : "Voi sunteţi sarea pământului; dacă sarea se va strica, cu ce se va săra?" Se adresa celor care voiau sa-l urmeze, dar mutatis mutandis (schimband ce este de schimbat) se poate aplica Justitiei. Fara o dreapta judecata o societate nu prospera. Nu trebuie mari demonstratii. Se vede in Italia, in sud, unde mafia e puternica, dar si saracia e in floare. Si la noi, unde baronii locali sunt cei mai tari, e cea mai mare saracie.
  E absurd sa se pretinda bani foarte multi ca sa iti indeplinesti onest indatoririle de serviciu. Adica daca judecatorii nu sunt platiti de 2-3 ori cat restul muritorilor, ei ar fraterniza cu hotii? Asa si un paznic ar trebui sa pretinda un salariu foarte mare, altfel ar putea el insusi sa fure din bunurile pe care trebuie sa le pazeasca. Sau un vanzator dintr-un magazin ar putea sa fure, ca nu are un salariu sufucient de mare. Din contra, pedepsele pentru cei care nu isi fac datoria la locul de munca cu mare raspundere ar trebui sa fie foarte mari.
Nimic nu costa mai mult decat nestiinta! (Legea lui Moisil)

stefan1

#5537
  Nu controlează cine face numirea unei persoane intr-o funcţie, ci cel care o poate revoca! O practica statornicita in toate tarile si de bun simt este ca cel care numeste sa poata si destitui. CCR, profund politizata, a incalcat aceasta regula si i-a luat presedintelui posibilitatea de a destitui, dand aceasta putere discretionara unui om eminamente politic, ministrul Justitiei, care sta permanent cu frica de a fi revocat daca nu executa ca ii cer cei care l-au numit. Daca aceasta responsabilitate era a Presedintelui, cum a fost pana acum, el raspundea in fata celor care l-au ales si carora le-a promis ca va veghea la respectarea legii. Acum, cand presedintele a ramas lipsit de parghiile necesare, nu isi mai justifica functia bine platita ca sa stea ca o paiata ridicola la Cotroceni.
"Este incredibil cum un membru al Comisiei de la Veneţia (Dorel) poate să sfideze literalmente recomandările Comisiei de la Veneţia care au fost adoptate acum două zile. Printre recomandările Comisiei de la Veneţia există recomandarea prin care se solicită autorităţilor din România să nu lase procedura de numire şi procedura de revocare a şefilor Parchetelor doar la cheremul ministrului Justiţiei şi legea să echilibreze această procedură întărind rolul CSM şi al preşedintelui României", a afirmat liderul PNL.
  Unul din cele 20 de motive ale destituirii este ca Lazar a criticat unele masuri de modificare a codurilor si a criticat guvernul care insista sa faca acele modificari.
  "Toader nu spune însă nimic de faptul că există un raport al experţilor de la Comisia de la Veneţia care indică exact aceleaşi probleme pe care procurorul general le-a exprimat public. Augustin Lazăr a spus adevărul despre intenţiile politicienilor PSD&ALDE şi ale ministrului Toader, aceasta este singura lui vină. Iar coaliţia toxică PSD&ALDE nu îl mai vrea."

  Astazi (ieri) s-au intrunit o gramada de politologi si ziaristi favorabili guvernarii, la TVR. Se bucurau de destituirea lui Lazar. Cristoiu justifica faptul ca trebuia sa plece ca a fost procuror pe vremea lui Ceausescu! Ma mir ca nu a spus despre el insusi ca ar fi cazul sa taca, pentru ca a fost ziarist pe vremea lui Ceausescu, functie mult mai politica decat cea de procuror  Sau de ce nu cere ca Valer Dorneanu sa paraseasca functia de la CCR, ca acesta e nascut din 1944 si a activat mult mai mult pe vremea lui Ceausescu decat Lazar care s-a nascut in '56?
Nimic nu costa mai mult decat nestiinta! (Legea lui Moisil)

stefan1


  Forumul Judecatorilor din Romania a avertizat dur, deja cu o luna in urma, guvernantii si Parlamentul sa revina si sa faca legi in conformitate cu directivele europene, foruri la care noi am aderat in ideea ca avem o scara de valori si o viziune compatibila pentru un viitor comun.

  "Avizul Comisiei de la Veneţia, care are caracter definitiv, este lămuritor pentru respectarea standardelor statului de drept în România, în foarte multe aspecte referitoare la modificările aduse legilor justiţiei, şi nu poate fi nesocotit la nesfârşit, evoluţiile publice recente punând în grav pericol independenţa justiţiei şi parcursul Statului român în cadrul Uniunii Europene şi al Consiliului Europei, aşa cum au constatat anterior şi Comisia Europeană şi GRECO. Executarea obligaţiilor internaţionale care rezultă dintr-un tratat în vigoare pentru un anumit stat revine tuturor autorităţilor statale. Dacă dispoziţiile constituţionale contravin tratatului, care face deja parte din ordinea juridică naţională, revine tuturor autorităţilor statului obligaţia de a găsi soluţii adecvate pentru a concilia acele prevederi ale tratatului cu Constituţia (spre exemplu, prin interpretare sau chiar prin revizuirea Constituţiei), altfel răspunderea internaţională a statului va fi angajată, cu toate consecinţele care decurg din aceasta, inclusiv sancţiuni", avertizează judecătorii.

În consecinţă, conform Avizului Comisiei de la Veneţia din 13 iulie 2018, puterea legislativă şi puterea executivă au obligaţia de a regândi imediat sistemul de numire/revocare a procurorilor în funcţii de conducere la nivel înalt, în vederea asigurării condiţiilor pentru un proces de numire/revocare neutru şi obiectiv, prin menţinerea rolului unor autorităţi, cum sunt Preşedintele şi Consiliul Superior al Magistraturii (CSM), în măsură să contrabalanseze influenţa Ministrului Justiţiei.

  https://stirileprotv.ro/justitie/forumul-judecatorilor-o-parte-insemnata-dintre-modificarile-legilor-justitiei-sunt-nocive.html
Nimic nu costa mai mult decat nestiinta! (Legea lui Moisil)

tinumaftei

 Da ce liniște e pe aici ?
Niciun sergent major mesianic ?
Sau țineți doliu după moartea lui Vișinescu ?
Nu-l mai jeliți, a murit în patul lui la locul de muncă!!!

Kov iulian

Citat din: tinumaftei din Noiembrie 08, 2018, 04:50:31 PM
Da ce liniște e pe aici ?
Niciun sergent major mesianic ?
Sau țineți doliu după moartea lui Vișinescu ?
Nu-l mai jeliți, a murit în patul lui la locul de muncă!!!

Pai parca eram fascisti ultima data cand am verificat.
Asta era de-al vostru, de aia nici nu a patit nimic atata timp.

stefan1

Citat din: tinumaftei din Noiembrie 08, 2018, 04:50:31 PM
Da ce liniște e pe aici ?
Niciun sergent major mesianic ?
Sau țineți doliu după moartea lui Vișinescu ?
Nu-l mai jeliți, a murit în patul lui la locul de muncă!!!

  Mai bine sa lasam pe un pesedist sa vorbeasca, ca el stie mai bine:


  "Fostul premier Victor Ponta, lider al Pro România, consideră că în prezent, în România are loc "o distrugere" a Justiţiei şi că va fi nevoie de mulţi ani pentru refacerea ei, iar "haosul" este produs de infractori şi de persoane care nu au studii juridice

"Această distrugere a Justiţiei făcută în 2018 ne va costa enorm pe toţi cei care vrem să trăim în continuare în România (şi nu în Brazilia sau Costa Rica). Ne vor trebui mulţi ani să reparăm ce am stricat acum!', a scris Victor Ponta pe Facebook.

Acesta a precizat că este absolvent al Facultăţii de Drept din Bucureşti, a fost magistrat, avocat şi deputat, membru în Comisia juridică, dar că nu înţelege "absolut nimic" din modul în care se fac şi se aplică legile în anul 2018 în România.

"Justiţia este o parte a mecanismului public fără de care nicio societate nu poate funcţiona. Există sisteme de justiţie mai mult sau mai puţin eficiente, mai mult sau mai puţin democratice, mai mult sau mai puţin independente sau nu. Dar aşa haos cum a fost produs în anul 2018 în România nu a existat niciodată nicăieri!", a opinat fostul premier.

În sprijinul acestei afirmaţii, Ponta a explicat că Guvernul a modificat prin ordonanţă de urgenţă legile Justiţiei "făcute timp de un an în Parlament", că CCR a decis că judecătorii Curţii supreme "aplică greşit o lege încă din 2014 (deşi la CCR din 9 membri actuali, unul singur a fost judecător) sau că Ministrul Justiţiei şi procurorul general "se bălăcăresc la televizor, pe Facebook şi direct în CSM".

De asemenea, Victor Ponta a făcut referire şi la faptul că atât Comisia Europeană, cât şi Comisia de la Veneţia au transmis autorităţilor de la Bucureşti că greşesc în legătură cu legile Justiţiei "şi, totuşi, Comisia "Iordache" scoate limba la ei şi spune că ştiu ei mai bine cum să facă".

Ponta a susţinut că "haosul este produs în mod premeditat şi direcţionat de către infractori care vor să scape liniştiţi cu banii furaţi", dar şi de persoane fără studii juridice temeinice."

Nimic nu costa mai mult decat nestiinta! (Legea lui Moisil)

stefan1

#5542

  "Trebuie să punem în discutie și rata de condamnare extrem de mare din partea procurorilor (între 90 – 95 procente). Aceasta este rareori egalată în alte părți ale lumii şi, când acest lucru se întâmplă, ridică suspiciuni cu privire la una din cele două explicaţii negative — corupţie semnificativă sau o politică de evitare a riscurilor din partea procurorilor."

Acesta este un pasaj dintr-un raport al Bancii Mondiale facut la cererea Romaniei in 2013. Romania, atunci cerea opinia expertilor juridici ai Bancii Mondiale asupra luptei anticoruptie de la noi. Acuma, cand vorbesc oficialii UE, Comisia de la Venetia, GRECO, SUA etc, noi ne bagam degetele in urechi si spunem ca acestia nu cunosc situatia de la noi sau ca sunt, toti, manati de interese partinice (desi Comisia de la Venetia sau GRECO sunt formate din experti, iar oficialii UE care critica recentele masuri sunt de multe ori Socialisti ca si pesedeii).

  Un cal de bataie al celor care vor sa schimbe conducerea DNA si CSM este faptul ca unii anchetati de DNA au fost achitati, deci oamenii au fost haituiti si la urma achitati. In citatul de mai sus, Banca Mondiala spune chiar contrariul, ca sunt prea putine achitari (asta era la nivelul anului 2013, dar chiar si in 2017 datele nu sunt mult diferite). Vedeti aici un raport foarte interesant:

  http://cursdeguvernare.ro/achitarile-si-condamnarile-romania-comparativ-cu-sistemele-judiciare-europene-ipoteza-gresita-ministruluitudorel-toader-si-problemele-reale.html

  Interesante si motivele invocate de Banca Mondiala pentru a justifica de ce un procent prea mic de achitari in dosarele instrumentate de DNA ar ridica suspiciuni.
  Un motiv posibil ar fi coruptia prea mare, caz in care marii corupti 'cumpara' bunavointa procurorilor, incat acestia 'ingroapa' dosarele marilor corupti si trimit doar pe ale celor fara bani, care nu isi pot angaja nici aparari puternice sau cazurile care au devenit publice si cu dovezi prea evidente de a mai putea fi achitate.
  Al doilea motiv este foarte interesant. Procurorii se tem sa inainteze dosare in care nu sunt siguri ca vor ajunge la condamnari, deoarece evaluarea lor este facuta si fata de acest raport condamnari/achitari, iar mai recent se sugereaza chiar raspundere materiala pentru cazurile cand pierd un proces. La ce duce o asemenea abordare? Procurorii vor da neincepere a urmaririi penale in toate cazurile in care nu sunt siguri de reusita, astfel ca multe fapte de coruptie nu vor mai putea fi cercetate. Tot tam-tamul cu cercetarile nedrepte are rostul de a baga frica in procurori care sa se gandeasca de 10 ori pana sa inceapa sa cerceteze un mare corupt.

  Din graficul privind achitarile din 2017 (din link-ul de mai sus) se vede ca avem printre cele mai mici rate de achitari. Tari democrate cum ar fi Danemarca are un numar impresionant de achitari. De asemenea tari mai apropiate (ca Slovenia, care e cea mai evoluata dintre zonele fostei Iugoslavii) are o foarte mare rata a achitarilor. Acest lucru arata ca suspiciunile de coruptie sunt cercetate cu seriozitate si judecatorii 'cantaresc' probele pro si contra si iau decizia potrivita. La noi, mai nou se spune ca inceperea urmaririi penale se face numai daca ai probe indubitabile ca a fost o infractiune. Asta inseamna ca nu mai poti sa asculti un presupus infractor cu scopul de a vedea daca suspiciunile de coruptie sunt justificate, deci nu mai ai cum sa strangi probe pentru o condamnare.
Nimic nu costa mai mult decat nestiinta! (Legea lui Moisil)

bucovineanu

Mare parte din cei care scapa, nu sunt achitati pentru ca nu ar fi savarsit faptele respective, ci pentru ca procurorii nu pot aduce suficiente dovezi care sa-i incrimineze.

tinumaftei

Procurorii care nu pot aduce probe obținute legal împotriva unor infractori se pot recalifica la <<Cooperativa Meșteșugărească - Munca și Arta>> in meseriile de cizmar, frizer, tâmplar...
Statul roman ii plătește pentru munca de procuror. Dacă nu se descurca, asta e! Se vor găsi alții.
Dacă prea crețele capete din prea onorabila justitie nu încheiau protocoale ilegale, înregistrări trunchiate, falși martori sub acoperire astăzi nu eram in situația de a alege între politicieni corupți și magistrați corupți. Fiindcă manevrarea egala unui proces împotriva unui corupt este tot o încălcare a legii și, ca orice încălcare a legii de către un magistrat, ea capătă dimensiuni și mai grotești.
Ca sa nu mai luam in discuție folosirea sistemului judiciar pentru "curățarea terenului" unui anumit politician sau "albirea" acestuia.
Fiecare politician corupt și fiecare magistrat incorect este o vulnerabilitate a României. Și statul roman are prea multe vulnerabilități.

stefan1

Citat din: tinumaftei din Noiembrie 13, 2018, 11:16:45 AM
Procurorii care nu pot aduce probe obținute legal împotriva unor infractori se pot recalifica la <<Cooperativa Meșteșugărească - Munca și Arta>> in meseriile de cizmar, frizer, tâmplar...
Statul roman ii plătește pentru munca de procuror. Dacă nu se descurca, asta e! Se vor găsi alții.
...

  Depinde cat de greu se lasa convinsi judecatorii de probele aduse. Si judecatorii sunt oameni si sunt coruptibili. Daca e vorba de a-i corupe, atunci probabilitatea ca aceasta corupere sa fie din partea inculpatului este de zeci de ori mai mare decat cea de a-l corupe un procuror. Inculpatul este cel care trebuie sa-si apere mormanul de bani furati si atunci este dispus ca sa dea din acesti bani nu numai la o armata de avocati 'de succes' ci si unor judecatori care sunt dispusi sa faca din negru alb. Amintiti-va cum zicea Mircea Basescu: "Da un milion de dolari si il scap pe Bercea!" Chiar si cand familia acestuia s-a razgandit si cerea banii dati inapoi, Mirciulica inca mai continua: "Mai dai 50.000, ba nu, 30.000 de dolari si Bercea va fi eliberat!" De fapt din carnetul - ulterior disparut dintr-un dosar al lui Bercea - se vedea ca acesta a dat mai multe milioane de dolari de-a lungul vremii ca sa scape de multele dosare.
  Se stie ca sunt case de avocatura de succes, care castiga aproape orice proces. Secretul lor sunt relatiile oculte ale acestor case cu judecatorii, plecand de la relatii de rudenie si pana la bani care trec de la avocati la judecatori. De aceea, exasperati ca anumiti oameni erau achitati ori de cat de evidente erau probele, CSAT-ul a recomandat ca chiar Securitatea sa urmareasca evolutia unor dosare si in cazuri suspecte sa caute sa descopere complicitatile. In nici un caz nu cred ca este bine cum s-a hotarat acum, ca judecatorii sa isi descopere ei insisi oamenii corupti si sa excluda procurorii, adica aparatorii statului, din cercetarea acestor nereguli.
  Pe de alta parte, daca tot sunt prea putine dovezi de acuzare, ar trebui sa se ajute procurorii sa stranga mai multe probe. Guvernantii au luat insa o multime de masuri care sa ingradeasca strangerea de probe. Plecand de la inceperea cercetarii care nu se mai poate face in urma unor suspiciuni rezonabile ci numai dupa dovezi indubitabile; deci presupui ca cineva fura, dar nu poti sa il urmaresti daca nu esti sigur de aceasta, nu poti sa ii asculti telefonul sau corespondenta prin calculator. Apoi urmaritul trebuie anuntat ca e urmarit. Urmarirea nu poate dura decat limitat. Daca nu ai adunat suficiente probe, trebuie sa inchizi dosarul. Cum procurorii au foarte multe dosare in lucru, sigur multe dosare vor depasi aceste termene scurte si se vor inchide. Sun masuri clare care arata ca procurorii trebuiesc impiedicati sa cerceteze. Ba daca se obtin probe intr-o anume cauza dar aceasta din ascultari in alta cauza, aceleprobe nu sunt valabile, ca au fost facute prin ascultari fara mandat.Probele care nu privesc cauza trebuiesc distruse, oricat de importante ar fi acestea in alta cauza. Probele video fara mandat de asemenea nu sunt luate ca probe. Despre denunturi o sa revin alta data.
Nimic nu costa mai mult decat nestiinta! (Legea lui Moisil)

Kov iulian

Citat din: tinumaftei din Noiembrie 13, 2018, 11:16:45 AM
Procurorii care nu pot aduce probe obținute legal împotriva unor infractori ...

Au prea multe metode "ilegale" la dispozitie, eu zic sa le taiem si internetul(sa nu stea noaptea peste program ilegal sa ii spioneze pe facebook pe aia), sa le luam si telefoanele mobile si sa faca totul din pix si hartie.

Chiar si autoritatea aia  "independenta" de ascultari e prea ilegala pt gustul unor baieti.
Pana la urma si procurorii sunt ilegali, si penitenciarele sunt ilegale.

https://www.hotnews.ro/stiri-politic-21332021-tariceanu-vrea-infiintarea-unei-autoritati-independente-interceptari-controlata-comisie-supraveghere-prevede-proiectul-lege.htm

https://www.hotnews.ro/stiri-politic-21783266-tariceanu-reinvia-proiectul-pentru-infiintarea-unei-autoritati-independente-interceptari-comunicatiilor-prevedea-proiectul-lege-depus-anul-trecut-care-fost-clasat.htm

tinumaftei

Interceptările fără mandat sunt in ele însele fapte penale. De ce ar trebui admise?! Cine îl oprește pe procuror sa ceara mandat? Probabil, lipsa oricărui indiciu. Și dacă nu exista indiciu, de ce deschide dosar?
Hai sa interceptat ca poate, poate, poate ... pică ceva. Iar dacă urmăritul este patron sau politician atunci mai găsim și niște informații pe care sa le valorificam la concurenta!

stefan1

Citat din: tinumaftei din Noiembrie 13, 2018, 05:17:49 PM
Interceptările fără mandat sunt in ele însele fapte penale. De ce ar trebui admise?! Cine îl oprește pe procuror sa ceara mandat? Probabil, lipsa oricărui indiciu. Și dacă nu exista indiciu, de ce deschide dosar?
Hai sa interceptat ca poate, poate, poate ... pică ceva. Iar dacă urmăritul este patron sau politician atunci mai găsim și niște informații pe care sa le valorificam la concurenta!

  Eu zic ca nu sunt fapte penale. Daca ar fi, trebuia ca Ghita, care l-a inregistrat pe Portocala fara mandat, ar fi trebuit condamnat pentru asta si proba distrusa. De asemenea familia Cosma care a inregistrat chiar in sediul DNA, trebuia condamnata (si) pentru asta si inregistrarile (trunchiate si cu distorsionare de voci) sa nu fie dovada principala de demitere a unor procurori.
  Acolo, in Prahova, este una din cele mai puternice mafii, create in jurul comertului cu hidrocarburi si toate autoritatile locale erau implicate. Onea si Portocala au inceput sa se ocupe serios de ei ceea ce a facut pe hoti sa isi uneasca fortele ca sa ii dea jos. Ghita, care era cercetat de Portocala, a dat publicitatii acea inregistrare in care Portocala il injura si il ameninta. Acea inregistrare era intre seful Securitatii din Prahova si procurorul Portocala. Teoretic acestia erau prieteni, motiv pentru care Portocala vorbeste deshis cu el, pe cand seful securitatii il inregistreaza si il provoaca sa spuna lucruri penalizabile. Pentru a-l trage de limba, ii spune ca Ghita l-a amenintat. Atunci, Portocala, care stia in cate ilegalitati era implicat Ghita, incepe sa il injure, spune sa nu se puna cu el. Securistul intinde mai departe plasa. Ii sugereaza sa se planga la Kovesi, ca stie ca aceasta il sustine. Portocala nu 'musca', ci doar continua sa il injure pe Ghita. Deci dovada ca Kovesi se amesteca in procesele lui Portocala nu s-a obtinut de catre securist. A facut si a doua incercare: "lasa. ca te impaci tu cu Ghita, il pui sa faca unul-doua denunturi si il ierti de pedeapsa." Nici aici Portocala nu musca. Interesant este ca aceasta inregistrare, securistul o transmite lui Ghita, deci ceretatului penal care, cum se vede, este tinut la curent cu pasii facuti de procurorul care il cerceteaza. De fapt si fuga lui Ghita in Serbia s-a facut sigur cu complicitatea unei parti a Securitatii, cea careia nu ii convine intarirea puterii Justitiei.

  Nu trebuie sa punem botu' la tot ce spun inculpatii. Sigur ca daca ii asculti doar pe ei, par albi ca zapada si persecutati de statul paralel fara nici un motiv. Tariceanu se mira cum sa fie el ascultat. In realitateera in stransa relatie cu niste evrei inplicati serios in retrocedari ilegale si cercetati si in Israel de fapte ilegale. Ba am inteles ca unul din acesti evrei i-a fost consilier lui Base si apoi consilier electoral lui Tariceanu. La DNA Tariceanu a spus ca nu ii cunoaste pe acesti evrei. Inregistrarile au dovedit contrariul, ba chiar ca isi faceau vizite de familie reciproc. Acum dovezile au fost sterse, pentru ca Tariceanu, ca si Dragnea au fortat ca inregistrarile facute de Securitate (implicarea cetatenilor straini justifica urmarirea de catre securitate) sa fie considerate ilegale si sa fie distruse.
  Acum e scandalul cu Microsoft. Culmea, austriecii preseaza sa cercetam ilegalitatile facute de aceasta firma la noi si au venit si cu dovezi, cu transferuri de bani si conturi offshore. Sa vedem cum se va termina la noi, ca sunt implicati multi din principalii oameni politici ai tarii. Tariceanu incepe sa se incurce in propriile minciuni. Daca cu acele telefoane si cu marturia falsa si acum sustine ca a fost o acuzatie falsa, desi inregistrarile il contrazic flagrant, dar justitia nu l-a condamnat, acum sustine ca el nu a facut plati catre Microsoft. Imediat au aparut nu una ci 5 facturi achitate in timpul mandatului lui. Tupeul lui insa este maxim: a protestat, ca justitia se face la tribunal si nu la televizor. Dar in ce priveste protocoalele, vorbeste zilnic la televizor de ele, desi nici un tribunal inca nu le-a cercetat macar.
Nimic nu costa mai mult decat nestiinta! (Legea lui Moisil)

tinumaftei

Citat din: stefan1 din Noiembrie 14, 2018, 12:10:24 PM
Citat din: tinumaftei din Noiembrie 13, 2018, 05:17:49 PM
Interceptările fără mandat sunt in ele însele fapte penale. De ce ar trebui admise?! Cine îl oprește pe procuror sa ceara mandat? Probabil, lipsa oricărui indiciu. Și dacă nu exista indiciu, de ce deschide dosar?
Hai sa interceptat ca poate, poate, poate ... pică ceva. Iar dacă urmăritul este patron sau politician atunci mai găsim și niște informații pe care sa le valorificam la concurenta!

  Eu zic ca nu sunt fapte penale. Daca ar fi, trebuia ca Ghita, care l-a inregistrat pe Portocala fara mandat, ar fi trebuit condamnat pentru asta si proba distrusa. De asemenea familia Cosma care a inregistrat chiar in sediul DNA, trebuia condamnata (si) pentru asta si inregistrarile (trunchiate si cu distorsionare de voci) sa nu fie dovada principala de demitere a unor procurori.
  Acolo, in Prahova, este una din cele mai puternice mafii, create in jurul comertului cu hidrocarburi si toate autoritatile locale erau implicate. Onea si Portocala au inceput sa se ocupe serios de ei ceea ce a facut pe hoti sa isi uneasca fortele ca sa ii dea jos. Ghita, care era cercetat de Portocala, a dat publicitatii acea inregistrare in care Portocala il injura si il ameninta. Acea inregistrare era intre seful Securitatii din Prahova si procurorul Portocala. Teoretic acestia erau prieteni, motiv pentru care Portocala vorbeste deshis cu el, pe cand seful securitatii il inregistreaza si il provoaca sa spuna lucruri penalizabile. Pentru a-l trage de limba, ii spune ca Ghita l-a amenintat. Atunci, Portocala, care stia in cate ilegalitati era implicat Ghita, incepe sa il injure, spune sa nu se puna cu el. Securistul intinde mai departe plasa. Ii sugereaza sa se planga la Kovesi, ca stie ca aceasta il sustine. Portocala nu 'musca', ci doar continua sa il injure pe Ghita. Deci dovada ca Kovesi se amesteca in procesele lui Portocala nu s-a obtinut de catre securist. A facut si a doua incercare: "lasa. ca te impaci tu cu Ghita, il pui sa faca unul-doua denunturi si il ierti de pedeapsa." Nici aici Portocala nu musca. Interesant este ca aceasta inregistrare, securistul o transmite lui Ghita, deci ceretatului penal care, cum se vede, este tinut la curent cu pasii facuti de procurorul care il cerceteaza. De fapt si fuga lui Ghita in Serbia s-a facut sigur cu complicitatea unei parti a Securitatii, cea careia nu ii convine intarirea puterii Justitiei.

  Nu trebuie sa punem botu' la tot ce spun inculpatii. Sigur ca daca ii asculti doar pe ei, par albi ca zapada si persecutati de statul paralel fara nici un motiv. Tariceanu se mira cum sa fie el ascultat. In realitateera in stransa relatie cu niste evrei inplicati serios in retrocedari ilegale si cercetati si in Israel de fapte ilegale. Ba am inteles ca unul din acesti evrei i-a fost consilier lui Base si apoi consilier electoral lui Tariceanu. La DNA Tariceanu a spus ca nu ii cunoaste pe acesti evrei. Inregistrarile au dovedit contrariul, ba chiar ca isi faceau vizite de familie reciproc. Acum dovezile au fost sterse, pentru ca Tariceanu, ca si Dragnea au fortat ca inregistrarile facute de Securitate (implicarea cetatenilor straini justifica urmarirea de catre securitate) sa fie considerate ilegale si sa fie distruse.
  Acum e scandalul cu Microsoft. Culmea, austriecii preseaza sa cercetam ilegalitatile facute de aceasta firma la noi si au venit si cu dovezi, cu transferuri de bani si conturi offshore. Sa vedem cum se va termina la noi, ca sunt implicati multi din principalii oameni politici ai tarii. Tariceanu incepe sa se incurce in propriile minciuni. Daca cu acele telefoane si cu marturia falsa si acum sustine ca a fost o acuzatie falsa, desi inregistrarile il contrazic flagrant, dar justitia nu l-a condamnat, acum sustine ca el nu a facut plati catre Microsoft. Imediat au aparut nu una ci 5 facturi achitate in timpul mandatului lui. Tupeul lui insa este maxim: a protestat, ca justitia se face la tribunal si nu la televizor. Dar in ce priveste protocoalele, vorbeste zilnic la televizor de ele, desi nici un tribunal inca nu le-a cercetat macar.

Ați confundat marfa cu ambalajul!
Cosma, Ghiță și alții au înregistrat discuții la care și ei erau de fata.
Asta e doar o șiretenie, nu e o fapta penală.
Înregistrările de care vorbeam sunt ale unor discuții la care cel care le face nu este parte. Acestea se petrec între alți oameni iar înregistrarea discuției reprezintă o violare a intimității persoanei.
Chiar și o discuție înregistrată de mine la care eu sunt de fata și vorbesc, dacă este realizată într-un spațiu privat nu poate fi data publicității fără acordul celorlalți!
Portocala și celelalte exemple ale dumneavoastră au fost înregistrați in spații publice.
De fapt, ei erau atât de ticăloși ca nici nu își imaginau ca poate exista cineva mai ticălos decât ei.