Jos

Autor Subiect: Papadie  (Citit de 489 ori)

Offline sebyman

• Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 22
Papadie
« : Mai 03, 2017, 10:51:48 a.m. »
Anul acesta am renuntat la rapita pentru papadie.pentru mine e o premiera.m as bucura daca din cei cu mai multa experienta in spate ar dori sa impartaseasca impresii ,pareri legat de acest cules.multumesc

Offline oroles

• Great Veteran
  • Mesaje postate: 4602
  • Nu mai sunt incepator, asa ca puteti da cu pietre!
Re: Papadie
« Răspuns #1 : Mai 03, 2017, 12:05:44 p.m. »
Eu din ce  vazut albinele culeg papadie doar daca nu au alternative.
Moinesti - jud. Bacau - 31 de ani

Offline sebyman

• Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 22
« Răspuns #2 : Mai 03, 2017, 02:31:53 p.m. »
Prin toata literatura spune ca ar da cam 200 de kg la ha.mai bine ca rapita.insa se stie ca nu prea bate teoria cu practica, de asta am rugat colegii poate prezinta cineva situatia reala

Online stefan1

• Profesor off-line
  • Great Veteran
  • Mesaje postate: 5747
  • Sibiu - 1953
« Răspuns #3 : Mai 04, 2017, 06:33:28 a.m. »
Eu din ce  vazut albinele culeg papadie doar daca nu au alternative.