Jos

Autor Subiect: Salutari  (Citit de 529 ori)

Offline Gabriel.B

• Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 5
Salutari
« : Octombrie 17, 2016, 02:00:32 p.m. »
Buna ma numesc Gabriel Bujdoso sunt din Timisoara . Tin sa precizez ca nu detin nici un stup in momentul fe fata dar doresc sa achizitionez unul s-au doi la anul ce urmeaza am venit pe acest forum ca sa invat tainele stuparitului.
Gabi

Offline oroles

• Great Veteran
  • Mesaje postate: 4617
  • Nu mai sunt incepator, asa ca puteti da cu pietre!
Re: Salutari
« Răspuns #1 : Octombrie 17, 2016, 02:59:18 p.m. »
Buna ma numesc Gabriel Bujdoso sunt din Timisoara . Tin sa precizez ca nu detin nici un stup in momentul fe fata dar doresc sa achizitionez unul s-au doi la anul ce urmeaza am venit pe acest forum ca sa invat tainele stuparitului.
Taine nu sunt. Chiar daca ar fi, multi le-ar ține pentru ei.  :) Oricum, vei invata ce trebuie. Bine era sa ai si 1-2 stupi.
Moinesti - jud. Bacau - 31 de ani

Offline romikele

• Great Veteran
  • Mesaje postate: 9146
  • Rm. Sărat - BZ, 61 ani
« Răspuns #2 : Octombrie 17, 2016, 06:26:31 p.m. »
 :welcome:
Ai ce invata, iar timp toata iarna suficient pentru citit.
 :hi:

Offline G. Iulian

• Veteran
  • Mesaje postate: 1680
  • Galati, 43 ani
« Răspuns #3 : Octombrie 17, 2016, 08:45:55 p.m. »
 :welcome:

Offline Gabriel.B

• Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 5
« Răspuns #4 : Octombrie 17, 2016, 08:48:28 p.m. »
Eu am considerat ca este mai bine sa am cunostintele de baza inaite de a achizitiona albine :) :bzz:
Gabi

Online vulpea

• Full Member
  • Mesaje postate: 638
« Răspuns #5 : Octombrie 17, 2016, 10:30:29 p.m. »