Un incepator.

Creat de Fifi, August 10, 2016, 11:19:49 AM

« precedentul - următorul »

Fifi

Bine v-am găsit!
Numele meu este Epure Marian Laurentiu sunt din judetul Dambovita, Orasul Titu; stupina o am in Satul Serdanu la parinti mei.
De ceva vreme am luat si eu "microbul" cresteri albinelor si ca orice incepator anul acesta am inceput cu 3 roiuri.
Sunt incepator va rog sa dati cu sfaturi si nu cu pietre.

Kiwi Bee

Bine ai venit pe forum.

Au roiurile regine noi de anul acesta? Acum in August se pot schimba cu regine noi daca ar fi batrine.

Fifi

Da roiurile sunt din Iunie 2 si Iulie unu si au regine de anul aceste.
Multumesc mult pentru sfat. 
Sunt incepator va rog sa dati cu sfaturi si nu cu pietre.

apivasmob

Bine ai venit.
Acum papa la ele si tinute cu puietul compact si dai inainte.
Sanatate tuturor apicultorilor

dany 1

Bine ai venit!
Stimulare continua toata luna.
Doar adevaratii  campioni  au  puterea  de  a  se  ridica  si a  merge mai  departe. Daca  ai  cazut  ,  ridica-te si  vei  castiga!!!

Tamu

Bine ai venit printre noi Fifi!  :welcome:
Mierea   de   calitate   e   scumpă!    /    Dar   mierea   scumpă   nu   e   întotdeauna   de   calitate!

vulpea

viata 'grea' iti pregatisi 'vericule'.o sa-ti iese prin par placerea asta.asta asa 'de incurajare'.iti scriu toate astea ca sa stii,depe acum,ca si cand o sa 'termini cu viata' sa fii convins ca n-ai apucat sa stii totul.iti urez,totusi,viata lunga in api.,pentru ca merita cu prisosinta oricata zbatere ai face.

Fifi

sunt fericit deoarece impachetarea am facut-o cuma am crezut mai bine si am iesit din iarna fara evenimente majore - ma refer la decese.
Doar un pic de mucegai intr-un stup care de cand l-am cumparat podisorul a fost de ceva material platsti - textolit- albinele le-am mutat in alt stup si cele 2 rame schimbate cu altele.
Albinele aduc polen galben si a iesit puietul. la zbor.
In poza este stupul vertical in care au iernat 2 roi.